Jump to content
Annons

Merciful Silence - Den sämsta sångaren någonsin?


Lucifer666

Recommended Posts

Annons
Ja... nu har jag laddat upp låten på youtube, så nu lägger jag upp den här. xD

Som sagt... antagligen den sämsta covern någonsin.

För övrigt är det inte jag som sjunger... hade antagligen blivit bättre om jag gjort det. 😄

Låten

Ja det hade ju omöjligt kunnat bli sämre 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja... nu har jag laddat upp låten på youtube, så nu lägger jag upp den här. xD

Som sagt... antagligen den sämsta covern någonsin.

För övrigt är det inte jag som sjunger... hade antagligen blivit bättre om jag gjort det. 😄

Låten

Varför plågar du oss på detta sätt??? 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja... nu har jag laddat upp låten på youtube, så nu lägger jag upp den här. xD

Som sagt... antagligen den sämsta covern någonsin.

För övrigt är det inte jag som sjunger... hade antagligen blivit bättre om jag gjort det. 😄

Låten

Varför plågar du oss på detta sätt??? 🙁

Kanske för att trösta alla som sjunger dåligt...?

ELler jag kanske är sadist? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja... nu har jag laddat upp låten på youtube, så nu lägger jag upp den här. xD

Som sagt... antagligen den sämsta covern någonsin.

För övrigt är det inte jag som sjunger... hade antagligen blivit bättre om jag gjort det. 😄

Låten

Varför plågar du oss på detta sätt??? 🙁

Kanske för att trösta alla som sjunger dåligt...?

ELler jag kanske är sadist? 🙂

Jag spelade i ett band för grymt längesedan där sångaren nästan var lika dålig! Han hade iofs vissa growlpartier där det lät helt okej!

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför har du laddat upp en statisk bild på Youtube?

...

Tyckte det var lika bra att ta en bild på bandet när man ändå skulle ladda upp låten... hade det passat dig bättre om det varit svart?

Vi vill ju ha en VIDEO med RÖRLIGA bilder så vi får se hur ni rockar loss!!! 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför har du laddat upp en statisk bild på Youtube?

...

Tyckte det var lika bra att ta en bild på bandet när man ändå skulle ladda upp låten... hade det passat dig bättre om det varit svart?

Vi vill ju ha en VIDEO med RÖRLIGA bilder så vi får se hur ni rockar loss!!! 😉

Kan lägga upp en vi spelar Paranoid på... 8e tagningen så jag orkade inte headbanga... xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Well, bra var det kanske inte men man måste ju börja någonstans... 😎

"Börjar" man om man spelat den låten i ett halvår? 😉

Ett halvår är ingeting... det är bara början. Vi låt så där lagom illa i flera år innan det började hända saker. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Well, bra var det kanske inte men man måste ju börja någonstans... 😉

"Börjar" man om man spelat den låten i ett halvår? 😎

Ett halvår är ingeting... det är bara början. Vi låt så där lagom illa i flera år innan det började hända saker. 😆

Fan vad illa... Det började hända saker för oss efter typ 5 månader 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför har du laddat upp en statisk bild på Youtube?

...

Tyckte det var lika bra att ta en bild på bandet när man ändå skulle ladda upp låten... hade det passat dig bättre om det varit svart?

Vi vill ju ha en VIDEO med RÖRLIGA bilder så vi får se hur ni rockar loss!!! 🙂

Dåså... skyll dig själv. Här kommer Paranoid med samma band... njut... eller något 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför har du laddat upp en statisk bild på Youtube?

...

Tyckte det var lika bra att ta en bild på bandet när man ändå skulle ladda upp låten... hade det passat dig bättre om det varit svart?

Vi vill ju ha en VIDEO med RÖRLIGA bilder så vi får se hur ni rockar loss!!! 🙂

Dåså... skyll dig själv. Här kommer Paranoid med samma band... njut... eller något 😑

Fan, sången i andra versen funkar ju ganska bra! Är det verkligen samma sångare???

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför har du laddat upp en statisk bild på Youtube?

...

Tyckte det var lika bra att ta en bild på bandet när man ändå skulle ladda upp låten... hade det passat dig bättre om det varit svart?

Vi vill ju ha en VIDEO med RÖRLIGA bilder så vi får se hur ni rockar loss!!! 🙂

Dåså... skyll dig själv. Här kommer Paranoid med samma band... njut... eller något 🙂

Aaaah! Det var nog det charmigaste jag nånsin sett. 😄 Gillar hur sångaren först gör nån pose, sen slutar med den och tittar lite osäkert åt sidorna. 😑

Men skaffa er en riktigt replokal, verkar bedrövligt att stå i ett övergivet klassrum och spela hävy mättal.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför har du laddat upp en statisk bild på Youtube?

...

Tyckte det var lika bra att ta en bild på bandet när man ändå skulle ladda upp låten... hade det passat dig bättre om det varit svart?

Vi vill ju ha en VIDEO med RÖRLIGA bilder så vi får se hur ni rockar loss!!! 🙂

Dåså... skyll dig själv. Här kommer Paranoid med samma band... njut... eller något 🙂

Fan, sången i andra versen funkar ju ganska bra! Är det verkligen samma sångare???

Jo, han har både bra och dåliga dagar. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför har du laddat upp en statisk bild på Youtube?

...

Tyckte det var lika bra att ta en bild på bandet när man ändå skulle ladda upp låten... hade det passat dig bättre om det varit svart?

Vi vill ju ha en VIDEO med RÖRLIGA bilder så vi får se hur ni rockar loss!!! 🙂

Dåså... skyll dig själv. Här kommer Paranoid med samma band... njut... eller något 🙂

Aaaah! Det var nog det charmigaste jag nånsin sett. 😄 Gillar hur sångaren först gör nån pose, sen slutar med den och tittar lite osäkert åt sidorna. 🙂

Men skaffa er en riktigt replokal, verkar bedrövligt att stå i ett övergivet klassrum och spela hävy mättal.

Vi hade en undersommaren, men vi slutade spela. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Well, bra var det kanske inte men man måste ju börja någonstans... 🙂

"Börjar" man om man spelat den låten i ett halvår? 😄

Ett halvår är ingeting... det är bara början. Vi låt så där lagom illa i flera år innan det började hända saker. 🙂

Fan vad illa... Det började hända saker för oss efter typ 5 månader 😛

Ja, just det. Du lade ut låten på Internet och började klaga på hur dåliga ni är? 😛 Sorry men jag var tvungen att skriva detta eftersom dina kommentarer böljade i logikens vågor. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Well, bra var det kanske inte men man måste ju börja någonstans... 🙂

"Börjar" man om man spelat den låten i ett halvår? 🙂

Ett halvår är ingeting... det är bara början. Vi låt så där lagom illa i flera år innan det började hända saker. 🙂

Fan vad illa... Det började hända saker för oss efter typ 5 månader 😛

Ja, just det. Du lade ut låten på Internet och började klaga på hur dåliga ni är? 😛 Sorry men jag var tvungen att skriva detta eftersom dina kommentarer böljade i logikens vågor. 🙂

Logik är najs... vad jag menade var att den där låten (Paranoid) lät nästan proffsig när vi spelade den på länsfestivalen i Arvika. 😄

Jo fan... lät grymt bra... Lägger väl ut det så snart jag tvingat fram inspelningen från min kompis. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...