Hellpig Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 Är det någon mer än jag som inte kan ladda ner nya ljud via Line 6 Edit/Custom Tone till sin Pod XT? Får bara upp en webbsida med nedanstående text, som är aningens anti-informativ: "We're sorry. The page you've requested does not exist." Postat fråga om detta på det officiella forumet men ingen har svarat... så jag testar här. 🙁
Hellpig Postat 6 augusti 2006 Trådstartare Postat 6 augusti 2006 (redigerat) Ka-bump! Ingen här som har en PodXT som ens vet om Custom Tone ligger nere? Edit: Whopps. Insåg just att jag postade detta ämne sent inatt så det är ju inte så konstigt om ingen hunnit svara!! 🙁 Redigerat 6 augusti 2006 av Hellpig
guitarfreak Postat 6 augusti 2006 Postat 6 augusti 2006 menar du detta? http://line6.com/customtone/ tycker det ser ut som det funkar
Hellpig Postat 6 augusti 2006 Trådstartare Postat 6 augusti 2006 Jaha... hmm. Märkligt! Eller inte, får starta upp poden och testa gå via Line 6 Edit och se om jag lyckas nu då! 😎
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.