Jump to content
Annons

Kenta K


Kenta K

Recommended Posts

Tjena allihopa!

En norsk kille "invandrat" till sverige för 3 Ă„r sen. Jag Ă€r 22 Ă„r och Ă€lskar musik! Jag lever för musiken! Och min filosofi Ă€r, att det finns ingen dĂ„lig musik, bara dĂ„lig smak. 😎

Har alltid tykt att det har varit kul Î testa pÄ Ä göra egen musik pÄ datorn, men det har ju varit "trÄkiga" fusk program som Dance Ejay och magix music maker osv...

Ja, fÀrdiga samples man bara klurar ihop som halva vÀrlden har gjort innan dig. Hehe

Men sÄ upptÀkte jag Fruity Loops. Testade det hos brorsan, och jag Àlskade det! Och Àlskar det idag.

För ungefÀr 6 - 7 mÄnader sen, satte jag mig ner och bestÀmde mig för att lÀra Fruity Loops. Och nu kan jag grunderna. (Tror jag) hehe

NejdÄ. men jag har lÀrt mig en hel del, och det fantastiska Àr, att jag lÀr mig nÄgot nytt varje gÄng jag sÀtter mig hÀr vid datorn.

Drömmen Ă€r att skaffa 1 externt ljudkort och en hyfsad MIDI KB. Men det fĂ„r jag ta sen. 🙂 Piano Rollen funkar Ă€n sĂ„ lĂ€nge.

Jag kan spela lite Piano, och Gitarr. (Är sjĂ€lv lĂ€rd. vet inte hur man skriver det pĂ„ svenska) 😉

Har kjöpt lĂ€genhet hĂ€r i sverige med min svenska sambo, och tycker mycket om sverige ! 😎

SÄ det var lite om mig. Undrar du nÄtt mer, sÄer det bara att frÄga.

😛😎😄

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
  • 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...