Jump to content
Annons

Mej på P3 Lab


tbruce

Recommended Posts

Hej, vågade inte skriva om detta i förväg om det inte skulle blivit bra 😏 men nu när jag själv lyssnat på det och tyckt att det lät helt okej så kan jag tipsa er om det också... jag var med på P3 Lab idag (eller igår, som det blir såhärdags), lyckades dock missa det själv (hörde det i efterhand på nätet). Eftersom du antagligen missade det så får du helt enkelt pallra dej iväg till P3 Labs website och lyssna på senaste programmet (funkar väl i typ en vecka). Två låtar (båda postade här på forumet) plus en telefonintervju (jäklar vad min telefon tydligen är flås-vänlig), det hela börjar vid ungefär 00:07:00.

Rätt rejält nerklippt, en dryg kvarts intervju blev ett fåtal minuter. 😎 Men det är väl musiken som är det viktiga. 😄 Kul iaf! 😄

(Hmm, nätutsändningen tycks vara i mono, eller snarare halv stereo... :rolleyes: irriterande.)

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
MarcusRombo (oregistrerad)

Jävla flåsvänligt! 😄 Men jävla relaxed o fin intervju!

Har missat låtarna här på forumet, men det gör inte så mycket. Dom faller mig inte jättemkt i smaken, men dom är charmiga.

Tack för att du påminde mig förresten! Den första låten som spelas var precis vad jag behövde. Den kan spelas rakt av efter Mutiny's Dem Girls 00.30. Utmärkt.

Gratulerar till uppmärksamheten!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar, vocodern jag använder är en gratisgrej vid namn Zerius Vocoder, som förmodligen skulle kunna få nobelpriset i användarovänlighet. Men den låter iaf. 😎

Som mornel mycket riktigt påpekar så är det även en hel del "sångsyntes", gjord med KAE Labs helcharmiga program VocalWriter.

Grejen om Björk frågar han om så lyssna på programmet så får du höra en snabbversion av den historian iaf. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...