Vallhagen Postat 18 juli 2006 Postat 18 juli 2006 Tjing. Går i monitorköpartankar. Börsen har dumpat priset på Samson Resolv 65 (passiv monitor) rätt hårt, så prismässigt ser det bra ut (ord pris 2700, nu 1800). En no-brainer? Tyvärr har de inga i butik (Linköping), så för sekunden kan jag inte provlyssna. Har något erfarenhet av dessa prylar? Kanske som jämförelse med annat i samma prisläge? tjing
classic Postat 18 juli 2006 Postat 18 juli 2006 Jag har provat deras aktiva monitorer och tycker att det låter riktigt hyfsat för det priset. Lite för mycket hängmatta dock för min smak.
Vallhagen Postat 18 juli 2006 Trådstartare Postat 18 juli 2006 Tack för det classic 😕 Ja man får väl nöja sig med "riktigt hyfsat" om man lägger sig i denna prisklass.
Majken Postat 18 juli 2006 Postat 18 juli 2006 Future Music utsåg dem till vinnare i sitt stora monitortest när det gällde den lägre prisklassen om jag minns rätt. /Majken
Vallhagen Postat 18 juli 2006 Trådstartare Postat 18 juli 2006 Sedär. Då låter det ju om möjligt ännu mer intressant. Tack för infon Majken.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.