Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

MÄste köpa en ny gitarr idag! Kollade pÄ den hÀr:

"Fenders Lite Ash Stratocaster" har lÀtt kropp av ask, birdseye-lönnhals och greppbrÀde plus tre Seymour Duncan Alnico Pro2 Staggered-mikrofoner. HalsinlÀggningar av abalone, 22 mediumhöga jumboband, tremolo och kromad mekanik. Kostar ca. 5000kr

Ska gÄ och testa den sen innan jag köper den. Men tÀnkte att det kunde vara intressant att se vad ni har för Äsikter?

Och som sagt, mÄste ha en ny gitarr idag!

Redigerat av Oakmeal
Annons
musik (oregistrerad)
Postat

LÄter bra. LÄter billigt.

Billigt och bra!!

😆

musik (oregistrerad)
Postat

0265002506_xl.jpg

Finns den i fler fÀrger Àn svart?

😆

Postat

Ja, den finns i Vintage White ocksÄ men den kostade typ 700 spÀnn mer av nÄgon anledning.

Den Àr tydligen gjord i Korea men ska vara en mycket prisvÀrd gitarr av vad jag har kunnat utlÀsa pÄ nÀtet.

Är du sugen?

musik (oregistrerad)
Postat

Ja, jag fĂ„r en sĂ„n av dig va?! 😆

Postat
Ja, jag fĂ„r en sĂ„n av dig va?! 😄

😆😄

Postat (redigerat)

Inte sĂ„ snygg logga dock. Men va fan. Jag har tusch hemma 😆 !

Redigerat av Oakmeal
Xyro (oregistrerad)
Postat

Ja det dĂ€r Ă€r en prisvĂ€rd gitarr. Ögonlönn som greppbrĂ€da Ă€r rĂ€tt roligt. Bra kombination med SD. VH har jag aldrig sett den i men definitvt en dĂ€r Asken bara Ă€r klarlackad.

Postat

Köpte fan gitarren. Är helt nöjd đŸ˜± Äntligen en gitarr dĂ€r jag kan skruva upp volymen lite pĂ„ stĂ€rkaren utan att det börjar tjuta. 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.