josie87 Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 det är bra att man alltid kan svara med ett hej! 😲
Overkill Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 När jag säger hej så säger folk alltid "Ja? 😄" typ 🙁😲😄
Micke H Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee rkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiill! 😲
Pazo Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 Äsch. det blev så jobbigt med allt löst hår i bakhuvudet så jag gjorde toffsen där bak. och kör med diademet på allt hår som växer ovanför pannan.. Manligt av mig 🙂
Danny Cort (oregistrerad) Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 (redigerat) Ser du havet idag, Danny? Inte nu... Ska cykla ner till Västra och ölfika om en stund... Hade jag suttit på kontoret hade jag kilat ner och hälsat... 🙂 En annan gång... Jag hade det supertrevligt! Jag och G kollade på tjejer och drack ett par iskalla. Sen gick vi till favoritstället Slottsparkens Restaurang (efterfestivalen) och drack ett par öl till, jag åt en kycklingfocaccia med Chevre. mm, vad gott. Redigerat 16 augusti 2006 av Danny Cort
Pazo Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 Alla krämer då? 🙂😎 Har inga kärmer just nu. ska ta lite ansiktsfuktkräm nu 😎
Recommended Posts