oknytt Postat 14 augusti 2006 Postat 14 augusti 2006 De e fint lyssnar på din musik just nu 😛 Ja, de nyare, är helt ok faktiskt Du e ju duktig måste jag säga Vilka har du lyssnat på? 😮 Från början till låten det står Four , den är hittills den jag tycker mest om Fick du med Bloc? La in den för inte så längesen Jaa, den är också riktigt bra
oknytt Postat 14 augusti 2006 Postat 14 augusti 2006 De e fint lyssnar på din musik just nu 😛 Ja, de nyare, är helt ok faktiskt Du e ju duktig måste jag säga Vilka har du lyssnat på? 😛 Från början till låten det står Four , den är hittills den jag tycker mest om Fick du med Bloc? La in den för inte så längesen Jaa, den är också riktigt bra Jag gillar verkligen din musik, och jag brukar inte tycka om instrumentaliskt men det här är kanon 😮
oknytt Postat 14 augusti 2006 Postat 14 augusti 2006 😛 har du mer 😛 LÅtar? Eller gitarrer? hahahaha 😮
oknytt Postat 14 augusti 2006 Postat 14 augusti 2006 Igelkottar är söta 🥰 Min dotter såg nyligen en igelkott förlösas,,, ute i skogen 😕
Recommended Posts