Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjaba allihopa!

Daniel heter jag, Àr 26 Är, bor oftast i Stockholm men ibland i Ronneby, mest pÄ somrarna. Jag spelar gitarr och sjunger, kÀnner mig ganska mycket som nybörjare eftersom jag Àr helt sjÀlvlÀrd och har noll koll pÄ allt vad musikteori heter. Har en akustisk gitarr men kommer snart köpa min första elgitarr. Ljudteknik och produktion kan jag Ànnu mindre om, men jag luslÀser Studio varje mÄnad sen ett halvÄr tillbaka och snappar upp nya grejer hela tiden. Det Àr Àven inom det omrÄdet jag Àr mest intresserad av att lÀra mig mer. Kommer förmodligen köpa ett ljudkort och lite grejer sÄ smÄningom sÄ jag kan börja spela in sjÀlv. Funderar Àven pÄ att gÄ nÄn kurs inom omrÄdet i framtiden.

Musiken jag gillar Àr indie-pop&rock, samt en del singer/songwriter-grejer. Bland mina favoritartister finns Broder Daniel, Silverbullit, HÄkan Hellström, Jens Lekman och Lars WinnerbÀck.

Annons
Postat

VĂ€rsta vĂ€lkomnandet dĂ„ rĂ„! Hoppas man fĂ„r höra nĂ„got du spelat in snart! 🙂

Postat

Tjena! VĂ€lkommen!

Postat

VĂ€lkommen...

Köpa sin första elgitarr Àr svÄrt, finns mÄnga att vÀlja mellan och hungriga sÀljare som vill sÀlja. Men finns flera trÄdar om det pÄ siten...

Postat

VĂ€lkommen!

Ronneby alltsÄ. Jag kommer fan frÄn Karlskrona :rolleyes: vilket Àr helt nÀra

cosmic_frog (oregistrerad)
Postat

tjo o vÀlkommen

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.