Jump to content
Annons

simon vart namnet!


mellis (oregistrerad)

Recommended Posts

mellis (oregistrerad)

hej jag Àr ny hÀr!

jag Àr peppad! peppad! peppad pÄ att lÀra mig mer om att spela in och allt runtkring! och det ska jag göra ocksÄ! jajamÀnsan!

*high five!*

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

VĂ€lkommen in i dimman...!

Oj Gislaved? trevligt! jag har precis hittat hit jag med kan man sÀga 

Vad spelas det för musik dÀr uppe i norr ? 

Ehmmm, var bor du om du rĂ€knar Gislaved till uppe i norr...? 😳:rolleyes:

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

mellis (oregistrerad)
Oj Gislaved?  trevligt! jag har precis hittat hit jag med kan man sĂ€ga  😄

Vad spelas det för musik dĂ€r uppe i norr ?  🙂

VĂ€lkommen!

tjena otto!

haha "uppe i norr" va vĂ€l att ta i, men det Ă€r klart, vi ligger ju lite över er i bredaryd! 🙂

hÀr i gislaved spelas det all möjlig musik, men jag har bara koll pÄ det jag sjÀlv skapar!

i bredaryd dÄ?

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

simon minsann... kĂ€nner du aron MellergĂ„rdh eller nĂ„n annan i den familjen? Trumspelande galning.. 😛 du har typ samma sĂ€tt Ă„ snacka pĂ„ som han nĂ€mligen haha! 😉

EDIT: Men shit, du mĂ„ste ju vara hans brorsa alltsĂ„! ni e grymmelika! nu nĂ€r jag sĂ„g ett större foto pĂ„ din blogg.. 😉

EDIT2: Eller?? 😛🙂🙂

EDIT3: Snackade med aron nyss... 😛 han bekrĂ€ftade min gissning/övertygelse haha..!

Redigerat av aorfreak
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

mellis (oregistrerad)
simon minsann... kĂ€nner du aron MellergĂ„rdh eller nĂ„n annan i den familjen? Trumspelande galning.. 😛 du har typ samma sĂ€tt Ă„ snacka pĂ„ som han nĂ€mligen haha! 😉

EDIT: Men shit, du mĂ„ste ju vara hans brorsa alltsĂ„! ni e grymmelika! nu nĂ€r jag sĂ„g ett större foto pĂ„ din blogg.. 😉

EDIT2: Eller??  😛  🙂  🙂

Tjena robert!!

jomen visst Àr jag bror med aron!!

Àr du killen som aron bodde hos nÄgra dagar i kkrona för att jamma/spela in eller vad det var?

om isÄfall, frÀckt att stöta pÄ dig hÀr!

mvh / simon

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

hmm.. du har nog hört mig pĂ„ arons och vĂ„r skiva D.R.A.L.T. jag sjöng pĂ„ det projektet, fast jag sjunger pisskasst dĂ€r haha! hade slitit ut rösten innan vi hann till studion 🙂 Det var första gĂ„ngen han var hĂ€r nere.. 😛 sen var vi Ă„ lirade pĂ„ nĂ„t scoutlĂ€ger tillsammans med. Ă„ pĂ„ ytterligare en konsert hĂ€r nere i krokarna... 😄 dĂ„ spelade jag keyboards och sjöng.. 🙂

Jag heter Robert, by the way, och vĂ€lkommen hit! 😄

Ska bli kul Ă„ höra dina tankar om musikvĂ€rlden oxĂ„. .🙂

EDIT: Klart du vet att jag heter Robert... Ähhh. sÄ blÄst jag kan vara ibalnd.. det stÄr ju skrivet överrallt haha

Redigerat av aorfreak
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...