Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

För er som har missat det så är världens coolaste band Daft Punk på turné i sommar för första gången på flera år. Dessvärre verkar jag missa alltihop. Men shit vad coolt det skulle vara att åka till Tokyo i augusti och se dem... Jag skulle typ behöva ägna mej åt knyppling i två år efter för att döva överdosen av coolhet... shit. Nån som hänger på eller? 🙂 Annars spelar de på ett par ställen i Europa också... men fan jag har inte råd. 😉

Som avslutning på detta egentligen rätt poänglösa inlägg så bjussar jag på en intervju med - just det - Daft Punk i - just det - Tokyo! Kan inte riktigt bestämma mej för om den är sjukt fånig eller sjukt cool, antagligen är den bådadera. http://video.google.com/videoplay?docid=8943495939887017057

Annons
Postat
Jag skulle typ behöva ägna mej åt knyppling i två år efter för att döva överdosen av coolhet...
Haha, varför döva coolheten? Stay cool! 😎
Annars spelar de på ett par ställen i Europa också... men fan jag har inte råd. 😉
Skulle en resa till Tokyo vara billigare än en Europaresa då? 😏
Postat
Annars spelar de på ett par ställen i Europa också... men fan jag har inte råd. 😎
Skulle en resa till Tokyo vara billigare än en Europaresa då? 😉

Fast jag har ju inte råd med nåt av det... 😏

Postat

...fast nu funderar jag och en kompis på att åka till Belgien och se dom i augusti... 😉😮😎

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.