Jump to content
Annons

Hej!


Synthexx

Recommended Posts

Tja. Claes heter jag 😳

FrĂ„n mig kommer det nog komma mycke noob frĂ„gor, men frĂ„gar man inget fĂ„r man inget veta 😼 Har gjort musik sen ja va lillskit. Införskaffade mig ett par monitorer förra veckan sĂ„ nu ska det bli lite mer seriöst. Har kört pĂ„ hörlurar fram tills nu men det har vĂ€l funkat sĂ„dĂ€r.

a.jpg

http://www.claesrosen.com/

Min hemsida som skall fixas till lite hÀr framöver ( vet om den döda lÀnken )

GÄr under mitt namn pÄ en del grejjer och under namnet "L-Wiz" i england. Gör mest house aktiga saker men som i england Àr det en stil som kallas för dubstep (mycket bas och krusiduller)

Gör Ă€ven musik till lite reklam/media ( Prisextra, sthlmsfinest, bosch, expressen mm ) sĂ„ lite har man pĂ„ sin repertoar 😼

// C

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

Kan ta min första frĂ„ga dĂ„ 😳

two_way1.jpg

TÀnkte göra nÄtt sÄnt nu pÄ midsommar, Àr det bara en 204643.jpg man behöver lr? Jag testade nu och körde med endast en rakt in i spelaren o dÄ lÀt det asflummigt

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag testade nu och körde med endast en rakt in i spelaren o dÄ lÀt det asflummigt

Japp! Monitorerna vÀntar sig balanserad monosignal i den kontakten. Men din iPod skickar en obalanserad stereosignal.

NÀr monitorn tar emot din signal kommer den alltsÄ att fasvÀnda kanalerna och slÄ ihop dem, vilket leder till att allt monomaterial fasas bort. Resultatet blir skillnaden mellan kanalerna (stereoinformationen) och alla gurgliga mp3-artefakter frÄn din iPod.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
goddagens Ă„ hemskt vĂ€lkommen in i sommarvĂ€rmen! 😎

jagudja! nu börjar det nĂ€stan bli jobbigt! 😆

VÀlkommen hit iaf pöjkar!

😆

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

tackar 🙂

Men tillbaka till min lilla frĂ„ga angĂ„ende "koppla ihop genelec högtalarna med ipod" vad för sladd ska jag anvĂ€nda? Testade idag med en sĂ„n dĂ€r 2stora till 1 liten adapter men det lĂ„ter kass Ă€ndĂ„ 😉

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...