Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Är ute efter en bra mjukvarusynth med blandade ljud. Gärna grejjer som Piano,orglar,stråkar och pads,kanske några andra sköna ljud med :rolleyes:

Några tips??

Skulle vara bra om den är enkel och förstå också.

Tack på förhand

Annons
Postat (redigerat)

Hypersonic 2 eller Cakewalk Dimension Pro.

Edit: Inte simpla men fulla av ljud!!!!!

Redigerat av Bebopkeys
Postat
Helst skall den passa min ekonomi,och vara billig dvs 😏

Naturligtvis. Hur mycket pengar vill du lägga?

Postat (redigerat)

Måste det vara mjukvara?

Det finns Casio-synthar för någon tusenlapp, och då får du en klaviatur och lite trevliga ljud ( kanske dock inte världens bästa ).

Det är svårt att rekomendera något eftersom du ger oss så lite bakgrundsinformation.

Redigerat av Pluffo
Postat

hejsan,

Personligen gillar jag inte mjukvarusynthars emuleringar av "riktiga" instrument som piano, stråkar etc. skulle jag vara du, så skulle jag kanske ta en titt på en mjukvarusampler i stället. köpa en sample cd med blandade intrument.

en gratis sampler hittar du tex på www.sampletank.com/ till den finns det väl även gratis instrument om jag förstått saken rätt.

kanske det kan va nåt?

tja

Postat

Ett alternativ är väl att införskaffa Kontakt 2, GigaStudio eller Halion. Sampler + ett medföljande samplebibliotek.

Postat
Helst skall den passa min ekonomi,och vara billig dvs 😏

Naturligtvis. Hur mycket pengar vill du lägga?

Word. Hur mycket är billig?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.