Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej Àr det nÄgon som kÀnner till hur jag fÄr tag i en gratis mediaspelare som jag kan lÀgga pÄ vÄran hemsida?

Vill att den automatiskt ska spela upp lÄtar och att man skall kunna byta lÄt sÄklart.

Tacksam för svar / Doktorn

Annons
Postat

LĂ€ste om Flash MP3 Player...

"This script is licensed under a Creative Commons License. It allows you to use, modify and redistribute the script as long as you use it non-commercially and credit me as the author. For commercial use, I distribute licenses of the script at a fee of 15 euros."

Vad Àr kommersiellt bruk? Om man anvÀnder den för att marknadsföra sig sjÀlv som musiker, rÀknas det som kommersiellt bruk?

Postat
LĂ€ste om Flash MP3 Player...

"This script is licensed under a Creative Commons License. It allows you to use, modify and redistribute the script as long as you use it non-commercially and credit me as the author. For commercial use, I distribute licenses of the script at a fee of 15 euros."

Vad Àr kommersiellt bruk? Om man anvÀnder den för att marknadsföra sig sjÀlv som musiker, rÀknas det som kommersiellt bruk?

Borde inte vara sĂ„, eftersom det Ă€r det Ă€nda sĂ€tt jag ser den andvĂ€ndbar till. 😄

Postat

Men om man marknadsför sig sjĂ€lv som musiker sĂ„ har man ju för avsikt att sĂ€lja musiken pĂ„ nĂ„got sĂ€tt. Det Ă€r vĂ€l kommersiellt bruk? SĂ„ man kanske bara fĂ„r marknadsföra sig som att ge ut sin musik gratis om man ska anvĂ€nda den hĂ€r spelaren? 😄

Postat

Jag antar att din tolkning Àr riktig. Hur ser licensavtalet ut för Radio Blog?

• 1 mĂ„nad senare...
Postat

Det kan ju dock tolkas som att kommersiellt bruk Àr nÀr man sÀljer sjÀlva spelaren. Avtalet verkar i alla fall bara behandla sjÀlva kÀllkoden till spelaren, inte vilken musik som strömmar genom den.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.