Jump to content
Annons

Hej allesammans.. Nu ska vi sjunga en sÄng :)


osiris

Recommended Posts

Tjena!

Jag Ă€r ny hĂ€r... men jag hade tĂ€nkt att bli gammal... sĂ„ smĂ„ningom 😉

HĂ„ller pĂ„ att lĂ€ra mig det hĂ€r med inspelning... Ă€r vĂ€l tĂ€nkt att jag ska gĂ„ i nĂ„n skola... vet bara inte riktigt vilken Ă€n... men det löser sig vĂ€l 🙂

Jag gillar snygga akustiska gitarrljud... gĂ€rna omstĂ€mda till det oigenkĂ€nnliga 😄 Vad gillar ni?

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
Tjena!

Jag Ă€r ny hĂ€r... men jag hade tĂ€nkt att bli gammal... sĂ„ smĂ„ningom 😄

HĂ„ller pĂ„ att lĂ€ra mig det hĂ€r med inspelning... Ă€r vĂ€l tĂ€nkt att jag ska gĂ„ i nĂ„n skola... vet bara inte riktigt vilken Ă€n... men det löser sig vĂ€l 🙂

Jag gillar snygga akustiska gitarrljud... gĂ€rna omstĂ€mda till det oigenkĂ€nnliga 🙂 Vad gillar ni?

willkommen!

berĂ€tta mer om dej sjĂ€lv... vart bor du? hur gammal e du? va har du i din studio? musik-smak? fĂ€rg pĂ„ underklĂ€dern... glöm de... 😉

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag gillar snygga akustiska gitarrljud... gÀrna omstÀmda till det oigenkÀnnliga  Vad gillar ni?

Hej pÄ dig! Crazy inlÀgg under "medlemspresentationer"; Hej vem Àr ni!?

Är ni komplett vansinnig mĂ€nniska?

NĂ€, jag skojar, vĂ€lkommen hit! 😉

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

willkommen!

berĂ€tta mer om dej sjĂ€lv... vart bor du? hur gammal e du? va har du i din studio? musik-smak? fĂ€rg pĂ„ underklĂ€dern... glöm de...  🙂

En stockholmsgrabb pÄ 19 (snart 20 Är) som skriver popdÀngor som inte gÄr av för hackor. Jag kommer snart skriva ett inlÀgg i demo-"mappen" dÀr jag kommer lÀnka till nÄgra lÄtar.

Jag sjunger och spelar gitarr i ett band som heter Six foot hero. Det Ă€r vĂ€l vi som kommer ta över... sen 😄

Mina största influenser Àr the goo goo dolls... som jag inte kan slita mig ifrÄn.

Vad har jag dĂ„ i min studio?... Tjaa.. Lite av varje 😎 En sprillans ny G4:a, ett 24-kanals mixerbord frĂ„n mackie, ett layla ljudkort, logic 6, line6-stĂ€rkare, JV-2080... finns fler grejjer men som jag inte orkar skriva ner 😄

AngĂ„ende fĂ€rgen pĂ„ mina underklĂ€der sĂ„ kan jag bara sĂ€ga att det Ă€r ju olika... jag har ju inte bara blĂ„a fillingar tex. 😉

Vill ni veta nĂ„t mer sĂ„ fĂ„r ni vĂ€l frĂ„ga... för det kunde ni ju sĂ„ bra 🙂

Love.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

willkommen!

berĂ€tta mer om dej sjĂ€lv... vart bor du? hur gammal e du? va har du i din studio? musik-smak? fĂ€rg pĂ„ underklĂ€dern... glöm de...  🙂

En stockholmsgrabb pÄ 19 (snart 20 Är) som skriver popdÀngor som inte gÄr av för hackor. Jag kommer snart skriva ett inlÀgg i demo-"mappen" dÀr jag kommer lÀnka till nÄgra lÄtar.

Jag sjunger och spelar gitarr i ett band som heter Six foot hero. Det Ă€r vĂ€l vi som kommer ta över... sen 😄

Mina största influenser Àr the goo goo dolls... som jag inte kan slita mig ifrÄn.

Vad har jag dĂ„ i min studio?... Tjaa.. Lite av varje 🙂 En sprillans ny G4:a, ett 24-kanals mixerbord frĂ„n mackie, ett layla ljudkort, logic 6, line6-stĂ€rkare, JV-2080... finns fler grejjer men som jag inte orkar skriva ner 😄

AngĂ„ende fĂ€rgen pĂ„ mina underklĂ€der sĂ„ kan jag bara sĂ€ga att det Ă€r ju olika... jag har ju inte bara blĂ„a fillingar tex. 😉

Vill ni veta nĂ„t mer sĂ„ fĂ„r ni vĂ€l frĂ„ga... för det kunde ni ju sĂ„ bra 🙂

Love.

Haha okay 😎

vÀlkommen igen! ser fram emot o höra ert material!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 4 Ă„r senare...
VĂ€lkommen! Hoppas du kommer trivas!

🙂

En bump efter 4 Ă„r? 😆

Ja kĂ€nde mig bara tvungen, kanske mest för att irritera Robban men Ă€ndĂ„ 😼

VĂ€lkommen och gott nytt!

Redigerat av lavrell
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...