Jump to content
Annons

Lordi i "Allsång på Skansen"


Christofer

Recommended Posts

LORDI är ett av dragplåstren till årets säsong av "Allsång på Skansen". Artistnamnen, som har hemlighållits fram till idag, presenterades vid en presskonferens på Skansen i Stockholm. LORDI medverkar tisdag 18 juli.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Annons
LORDI är ett av dragplåstren till årets säsong av "Allsång på Skansen". Artistnamnen, som har hemlighållits fram till idag, presenterades vid en presskonferens på Skansen i Stockholm. LORDI medverkar tisdag 18 juli.

Så här såg det ut:

Sukis_Allsang_Skansen_060718_Fast_4362.jpg

© Photo: Hasse Sukis, Rockphoto

Klicka på länken för mer bilder och info:

Lordi på Skansen

/Hasse

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, vadå..? Tycker folk om Lordi alltså?

Jag trodde folk hatade Lordi

Jag tycker Lordi är bra. Fast man måste ju ha lite distans till det hela (vilket jag faktiskt tror att de själva också har!?)

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blev lite konstigt med Lordi som upptäder i kvälls-dagsljus. När dom avfyrade bomberna såg det ut som tomtebloss i dagsljus. Har bara hört schlagerhiten och inget annat med Lordi men dom är säkert bra. Ganska biffig sångare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blev lite konstigt med Lordi som upptäder i kvälls-dagsljus. När dom avfyrade bomberna såg det ut som tomtebloss i dagsljus. Har bara hört schlagerhiten och inget annat med Lordi men dom är säkert bra. Ganska biffig sångare.

Lyssna på Would you klike a monsterman en bra låt för att komma från dom. Jag tycker inte dom är några musikaliska ekvilibrister men det är ett ballt fenonmen :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Repris av allsång på skansen går precis just NU!!!! för er som missade lordis första spelning.

Förutom would you love a monsterman har de en till låt som är rätt bra, kommer inte ihåg namnet dock. Så det är inte ett one-hit-wonder band direkt 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Anders Lundin är bara för pinsam. Och vem var haggan som körde förortshumor?

Sånt skit trycker ner kvalitén på artisterna och hela tillställningen. Pajjasnivå!

Menar du att kvalit+en på artisterna som tas dit sänks eller att artisternas (alltså de som är där) nivå sänk för att alla andra är så dåliga???

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hatar hela den här invandrarhumorgrejjen så jävla hårt. Så jävla cyniskt och onödigt och TRÅKIGT.

Finns ju dock andra komiker som gör mycket bättre av den där förortsgrejen.

Ja, tex Ali Hussein (Lasse Lindroth), han är (var) nog den roligaste ståupparn jag vet/visste.

Hon på allsång är ju bara för jobbig, påfrestande och pinsam, fattade inte att folk satt o skrattade i publiken.

Ang Lordis Tomteblossar. Är det meningen att de ska låta sådär högt att de nästan överröstar musiken? Ska de inte bara vara visuellla effekter eller är ljudeffekterna önskvärda???

Sen tyckte jag att de avfyrades i otakt ... Skitskumt, o inte allt coolt med "tomtebloss" på en Hårdrocksspelning 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, att vara med schlagerfinalen är ett stort steg i karriären. Innan de var med i finska uttagningen och innan de vann var de pyttesmå. Ett företag i Hultsfred var deras bokningsbolag nu är de uppköpta av EMA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, att vara med schlagerfinalen är ett stort steg i karriären. Innan de var med i finska uttagningen och innan de vann var de pyttesmå. Ett företag i Hultsfred var deras bokningsbolag nu är de uppköpta av EMA.

De var väl hyfsat populär i Finland innan de var med i melodifestivalen väl???

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, att vara med schlagerfinalen är ett stort steg i karriären. Innan de var med i finska uttagningen och innan de vann var de pyttesmå. Ett företag i Hultsfred var deras bokningsbolag nu är de uppköpta av EMA.

De var väl hyfsat populär i Finland innan de var med i melodifestivalen väl???

I Finland ja. Men inte alls stora någon annanstans.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, att vara med schlagerfinalen är ett stort steg i karriären. Innan de var med i finska uttagningen och innan de vann var de pyttesmå. Ett företag i Hultsfred var deras bokningsbolag nu är de uppköpta av EMA.

De var väl hyfsat populär i Finland innan de var med i melodifestivalen väl???

I Finland ja. Men inte alls stora någon annanstans.

Nä, det är helt sant. Jag är nog en av de c:a 400 eller nåt som köpte skivorna innan den senaste 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hatar hela den här invandrarhumorgrejjen så jävla hårt. Så jävla cyniskt och onödigt och TRÅKIGT.

Finns ju dock andra komiker som gör mycket bättre av den där förortsgrejen.

Ja, tex Ali Hussein (Lasse Lindroth), han är (var) nog den roligaste ståupparn jag vet/visste.

Hon på allsång är ju bara för jobbig, påfrestande och pinsam, fattade inte att folk satt o skrattade i publiken.

Ang Lordis Tomteblossar. Är det meningen att de ska låta sådär högt att de nästan överröstar musiken? Ska de inte bara vara visuellla effekter eller är ljudeffekterna önskvärda???

Sen tyckte jag att de avfyrades i otakt ... Skitskumt, o inte allt coolt med "tomtebloss" på en Hårdrocksspelning 😎

Håller med om att pyrotekninken var sämst

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, att vara med schlagerfinalen är ett stort steg i karriären. Innan de var med i finska uttagningen och innan de vann var de pyttesmå. Ett företag i Hultsfred var deras bokningsbolag nu är de uppköpta av EMA.

De var väl hyfsat populär i Finland innan de var med i melodifestivalen väl???

I Finland ja. Men inte alls stora någon annanstans.

Nä, det är helt sant. Jag är nog en av de c:a 400 eller nåt som köpte skivorna innan den senaste 🙂

...och då är man stor? Om man sålt 400 plattor? 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, att vara med schlagerfinalen är ett stort steg i karriären. Innan de var med i finska uttagningen och innan de vann var de pyttesmå. Ett företag i Hultsfred var deras bokningsbolag nu är de uppköpta av EMA.

De var väl hyfsat populär i Finland innan de var med i melodifestivalen väl???

I Finland ja. Men inte alls stora någon annanstans.

Nä, det är helt sant. Jag är nog en av de c:a 400 eller nåt som köpte skivorna innan den senaste 🙂

...och då är man stor? Om man sålt 400 plattor? 😎

Det var ju det jag sa ju. Jag höll ju med dig om att de inte var stora i Sverige eftersom de sålt c:a 400 skivor (eller nåt) (i Sverige alltså)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, att vara med schlagerfinalen är ett stort steg i karriären. Innan de var med i finska uttagningen och innan de vann var de pyttesmå. Ett företag i Hultsfred var deras bokningsbolag nu är de uppköpta av EMA.

De var väl hyfsat populär i Finland innan de var med i melodifestivalen väl???

I Finland ja. Men inte alls stora någon annanstans.

Nä, det är helt sant. Jag är nog en av de c:a 400 eller nåt som köpte skivorna innan den senaste 😄

...och då är man stor? Om man sålt 400 plattor? 🙂

Det var ju det jag sa ju. Jag höll ju med dig om att de inte var stora i Sverige eftersom de sålt c:a 400 skivor (eller nåt) (i Sverige alltså)

Ops, my misstake. Jobbigt att spela gitarr, sjunga och läsa samtidigt. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, att vara med schlagerfinalen är ett stort steg i karriären. Innan de var med i finska uttagningen och innan de vann var de pyttesmå. Ett företag i Hultsfred var deras bokningsbolag nu är de uppköpta av EMA.

De var väl hyfsat populär i Finland innan de var med i melodifestivalen väl???

I Finland ja. Men inte alls stora någon annanstans.

Nä, det är helt sant. Jag är nog en av de c:a 400 eller nåt som köpte skivorna innan den senaste 😄

...och då är man stor? Om man sålt 400 plattor? 🙂

Det var ju det jag sa ju. Jag höll ju med dig om att de inte var stora i Sverige eftersom de sålt c:a 400 skivor (eller nåt) (i Sverige alltså)

Ops, my misstake. Jobbigt att spela gitarr, sjunga och läsa samtidigt. 😎

Jag skulle iofs känna mig jättestor om jag skulle sälja 400 plattor 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...