Jump to content
Annons

Har du en trasig förstärkare?


mtornros

Recommended Posts

Hejsan!

Jag tänkte snickra ihop ett barskåp (för rumstempererade drycker) utav en förstärkare, då jag tror att det kan bli väldigt läckert 😉

Dock så är det ju synd att använda sig av en väl fungerande låda, och eftersom alla mina tyvärr är helt fungerande 😳 , så hör jag nu mer er! 😉

Är det någon som har en förstärkare eller liknande över som är trasig, utgröpt, luktar illa (helst inte dock... 🙂 ) eller liknande och som gärna skänker bort den (eller säljer billigt) till mig? Jag vore jättetacksam!

Ju större desto bättre, såklart 😆

Hej hej!

mvh Martin Törnros

Redigerat av mtornros
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tyvärr, men kolla blocket.se. Allt är väl paj som man köper där? ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr, men kolla blocket.se. Allt är väl paj som man köper där?  😉

Haha, jo gör faktiskt det nu 😄

Mest 15W-attare som säljs där dock.. 😄

Hehe... bra! Ja, 15w har ju en tendes att inte vara sååå stora. Kanske kan du få in några folköl! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Tyvärr, men kolla blocket.se. Allt är väl paj som man köper där?  😉

Haha, jo gör faktiskt det nu 😄

Mest 15W-attare som säljs där dock.. 😄

Hehe... bra! Ja, 15w har ju en tendes att inte vara sååå stora. Kanske kan du få in några folköl! 😄

Köp flera o gör typ en stor "dörr" (lucka) av alla framsidor! öh. Typ. Eller bygg ett hus av dom!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr, men kolla blocket.se. Allt är väl paj som man köper där?  😉

Haha, jo gör faktiskt det nu 😄

Mest 15W-attare som säljs där dock.. 😉

Hehe... bra! Ja, 15w har ju en tendes att inte vara sååå stora. Kanske kan du få in några folköl! 😉

Köp flera o gör typ en stor "dörr" (lucka) av alla framsidor! öh. Typ. Eller bygg ett hus av dom!

Hmm...det där var ju faktiskt en idé!

Inte huset då, men flera småstärkare på varandra. Fast då måste de ju vara exakt lika stora...

"4st 15W förstärkare säljes billigt. Exakt lika stora. Mycket bra kvalitet, använda endast en gång. Säljes pga platsbrist."

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...