Dream Exp. Postat 28 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 28 maj 2006 (redigerat) Ah men shit nu blev det ju nästan genant här 😆 . Visst vet jag vem du är. Gött med nån mer från örebro och från risbergska här!! A just det till Deron. Då var det fiol som gällde. hahaha Redigerat 28 maj 2006 av Dream Exp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Juryn bestående av Janne Schaffer, Berättade han några hemligheter om bananerna... ? 😏😎 Jag glömde ju att säja stort grattis till utmärkelsen... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Exp. Postat 28 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 28 maj 2006 Tackar, tackar!!! (Till alla) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
silverpojken Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Ah men shit nu blev det ju nästan genant här 😆 . Visst vet jag vem du är.Gött med nån mer från örebro och från risbergska här!! A just det till Deron. Då var det fiol som gällde. hahaha Just de ja. du lirade fiol där ja xD sen var du hajj på pianot också 😄 kul. Men jag instämmer med alla andra. lägg upp ngt så vi får höra 🙂 gärna bidraget du vann med 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Grattis grattis... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Är du säker på att det inte var en Janne Schaffer look alike tävling du vann? He, he, grattis!!! 😏 Gratulerar till vinsten, och bra låtval! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Grattis hörru! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pwayne Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Grattis! Nu ser vi fram emot nåt alster! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Jag lyfter på hatten och gratulerar! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Richie76 Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Gratulerar! Coolt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joakim_r Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Grattis!! Ser fram emot någon inspelning som du kan lägga upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Man får gratulera! Synd att du inte vann Janne Schaffers favvo-Les Paul 😆😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jimmie (oregistrerad) Postat 1 juni 2006 Dela Postat 1 juni 2006 nice, vad lirar du i för band? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 2 juni 2006 Dela Postat 2 juni 2006 (redigerat) Hej! Grattis till vinsten! USM betyder väl Ungdoms-SM? FG750S från Yamaha en en overkligt prisvärd gitarr, från Imuso UK, om du nu ändå funderar på en akustisk gitarr. Annars finns ju Tanglewood på Jam t.ex. Såg att presentkortet gällde på Musikbörsen nu... Ja de har ju också Yamahan iofs. Annars kan jag rekommendera den elektriska gitarren Gretsch Electromatica Pro Jet Baby med svaj, som de har där för vettigt belopp. Tre färger. 🙂 Redigerat 2 juni 2006 av musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
johahl Postat 2 juni 2006 Dela Postat 2 juni 2006 Gratulerar! Bra jobbat 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Postat 2 juni 2006 Dela Postat 2 juni 2006 Hej, o Bra jobbat!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.