Jump to content
Annons

Suddenly everything got SLOW


DrHans

Recommended Posts

Annons

Var faktiskt väldigt intresserad av ezdrummer själv ett tag. (på håret att jag köpte det.)

Nu verkar det som om man kanske skall vänta ett tag tills toontrack hunnit fixa till alla barnsjukdomar och tills det kommit lite fler expansioner.

Eller helt enkelt stanna kvar med DFHS och DFH1. (det finns ju inga china eller splash cymbaler i ezdrummer.) 😆

Någon som vet om framtida trummsetsexpansioner kommer innehålla fler cymbaltyper?

(ursäkta att jag kapade tråden Hans) 😕

Redigerat av brojd
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

Kolla vilken sample rate Ni jobbar i om det blir långsamma laddningstider.

99% av de som har haft det här problemet har ställt fel rate i sin host.

EZ jobbar i 16bit/44.1. Det finns ett flertal trådar om detta på Toontracks supportforum

där Ni kan få hjälp.

De tre första expansionerna presenteras under nästa vecka och mer detaljerad information

, interfacebilder, mer detaljerade fakta om innehåll, priser och system krav innan slutet av juni.

Den som söker större trumset och fler cymbaltyper kommer förhoppningsvis att bli nöjd och glad.

Bästa,

Andreas/Toontrack

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

Kolla vilken sample rate Ni jobbar i om det blir långsamma laddningstider.

99% av de som har haft det här problemet har ställt fel rate i sin host.

EZ jobbar i 16bit/44.1. Det finns ett flertal trådar om detta på Toontracks supportforum

där Ni kan få hjälp.

De tre första expansionerna presenteras under nästa vecka och mer detaljerad information

, interfacebilder, mer detaljerade fakta om innehåll, priser och system krav innan slutet av juni.

Den som söker större trumset och fler cymbaltyper kommer förhoppningsvis att bli nöjd och glad.

Bästa,

Andreas/Toontrack

Precis, mitt projekt som strulade var i 48khz.

Jag kommer bli jätteglad för flera cymbaler.

Skulle villja ha en kines till pop/rock kitet

Link to comment
Dela på andra sajter

Den som söker större trumset och fler cymbaltyper kommer förhoppningsvis att bli nöjd och glad.

tackar på för hand.kan säga att jag inte hafft några prob alls med EZ sen upp dateringen.inte före heller!!!för den delen.

och till dom som väntar med att köpa pga barn sjukdomar osv va fan får man för 1500:-spänn. 2st happymeal och en bakfylla!! :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...