adama Postat 22 maj 2006 Postat 22 maj 2006 (redigerat) tjena! jag Ă€r ny pĂ„ forumet. Jag Ă€r 17 Ă„r och började intressera mig för inspelning för lite mer Ă€n ett Ă„r sen. Köpte ett EMU 1820, skaffade gamla logic 5.3 (kör pc). Kört det ett Ă„r, funkat kanon. Jag och mitt band ( Attention Please ) skaffade en hemmastudio hemma hos basistens farsa. Vi ljudisolerade ett rum, köpte aukustikplattor, mickar, stĂ€rkare, trumset och har nu slut pĂ„ pengar+ avbetalning 2 Ă„r till đ . Vi ska strax byta till Cubase SX. Detta medförde att jag blev mycket intresserad av mjukvarusysslandet. (tidigare har vi bara tryckt rec, stop, play, osv. sen kommer en polare nĂ„n gĂ„ng i mĂ„naden och mixar det hela ). SĂ„ ja? Vad Ă€r bĂ€ttre lĂ€rare Ă€n över 8000 lĂ€rare hĂ€r inne? đ„° (eller hur mĂ„nga det nu Ă€r ). Mitt band lirar allt som faller oss in för stunden. dvs. allt frĂ„n hardcore-metal till reggae. Men mestadels nĂ„n slags funkig pop med kinkiga falsett-stĂ€mmor đ. Jag sjunger och spelar gitarr, men lirar Ă€ven lite trummor. Ska börja ta lektioner pĂ„ saxofon till hösten. Intressen utan relation till musik: Inget đ jorĂ„, va med polare. Om ni har nĂ„gra tips om vad som helst! tipsa pĂ„. vad som helst frĂ„n olika sĂ€tt att micka stĂ€rkare, trummor, panoreringar. Jag vet inte mycket jag đ„° ciaoo/ adama Redigerat 22 maj 2006 av adama
Micke H Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 HallĂ„jsanstjenaretjabbahallĂ„! LĂ€gg gĂ€rna upp nĂ„got i demosektionen, blir lite nyfiken nĂ€r du berĂ€ttar. đź
adama Postat 24 maj 2006 TrĂ„dstartare Postat 24 maj 2006 LĂ€gg gĂ€rna upp nĂ„got i demosektionen, blir lite nyfiken nĂ€r du berĂ€ttar. đ gör jag gĂ€rna. men hur gör man? tell me!
Micke H Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 (redigerat) LĂ€gg gĂ€rna upp nĂ„got i demosektionen, blir lite nyfiken nĂ€r du berĂ€ttar. đ gör jag gĂ€rna. men hur gör man? tell me! GĂ„ bara in under sektionen Demoinspelningar (eller vad det nu Ă€r) och starta en ny trĂ„d. DĂ€r kan du ladda upp lĂ„ten pĂ„ Studios server, eller sĂ„ lĂ€nkar du till lĂ„ten pĂ„ en annan server. Alternativ nummer tvĂ„ Ă€r bĂ€st, dĂ„ jag och mĂ„nga med mig inte kan lyssna pĂ„ lĂ„tar som Ă€r upplagda pĂ„ det hĂ€r forumet. đ Redigerat 24 maj 2006 av Lynxo
IDF Postat 27 maj 2006 Postat 27 maj 2006 (redigerat) samma vÀlkomnande frÄn petite moi med!!! auf vÀlkommen! Jonas edit: jag lyckades klÀmma in nÄgra extra sprÄk! inatt Àr det ommöblering som gÀller!! Redigerat 28 maj 2006 av IDF
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.