Exil Postat 21 maj 2006 Postat 21 maj 2006 I Logic sÄ finns det en funktion som heter "Audio to score" som gör om audiospÄr till midi-information, och det funkar utmÀrkt. Just nu har jag dock ett projekt i Cubase och skulle bli glad om det finns en likvÀrdig funktion i Cubase. Jag anvÀnder SL3
zagor Postat 22 maj 2006 Postat 22 maj 2006 I Logic sÄ finns det en funktion som heter "Audio to score" som gör om audiospÄr till midi-information, och det funkar utmÀrkt. Just nu har jag dock ett projekt i Cubase och skulle bli glad om det finns en likvÀrdig funktion i Cubase. Jag anvÀnder SL3 tyvÀrr inte...
Pluffo Postat 22 maj 2006 Postat 22 maj 2006 Jag har bara kört Logic Express och dĂ€r har jag inte stött pĂ„ nĂ„gon sĂ„dan version. Dock hörde jag nĂ„gon viska om att det finns i Logic Pro. Ăr det nĂ„gon som kan bekrĂ€fta eller dementera detta?
classic Postat 22 maj 2006 Postat 22 maj 2006 Jag har bara kört Logic Express och dĂ€r har jag inte stött pĂ„ nĂ„gon sĂ„dan version. Dock hörde jag nĂ„gon viska om att det finns i Logic Pro. Ăr det nĂ„gon som kan bekrĂ€fta eller dementera detta? Jo, det finns i Logic Pro. Fanns i tidigare Logic Platinum ocksĂ„.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.