Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

I Logic sÄ finns det en funktion som heter "Audio to score" som gör om audiospÄr till midi-information, och det funkar utmÀrkt. Just nu har jag dock ett projekt i Cubase och skulle bli glad om det finns en likvÀrdig funktion i Cubase.

Jag anvÀnder SL3

Annons
Postat
  Exil sa:
I Logic sÄ finns det en funktion som heter "Audio to score" som gör om audiospÄr till midi-information, och det funkar utmÀrkt. Just nu har jag dock ett projekt i Cubase och skulle bli glad om det finns en likvÀrdig funktion i Cubase.

Jag anvÀnder SL3

tyvÀrr inte...

Postat

Jag har bara kört Logic Express och dĂ€r har jag inte stött pĂ„ nĂ„gon sĂ„dan version. Dock hörde jag nĂ„gon viska om att det finns i Logic Pro. Är det nĂ„gon som kan bekrĂ€fta eller dementera detta?

Postat
  Pluffo sa:
Jag har bara kört Logic Express och dĂ€r har jag inte stött pĂ„ nĂ„gon sĂ„dan version. Dock hörde jag nĂ„gon viska om att det finns i Logic Pro. Är det nĂ„gon som kan bekrĂ€fta eller dementera detta?

Jo, det finns i Logic Pro. Fanns i tidigare Logic Platinum ocksÄ.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.