Exil Posted May 21, 2006 Posted May 21, 2006 I Logic så finns det en funktion som heter "Audio to score" som gör om audiospår till midi-information, och det funkar utmärkt. Just nu har jag dock ett projekt i Cubase och skulle bli glad om det finns en likvärdig funktion i Cubase. Jag använder SL3
zagor Posted May 22, 2006 Posted May 22, 2006 I Logic så finns det en funktion som heter "Audio to score" som gör om audiospår till midi-information, och det funkar utmärkt. Just nu har jag dock ett projekt i Cubase och skulle bli glad om det finns en likvärdig funktion i Cubase. Jag använder SL3 tyvärr inte...
Pluffo Posted May 22, 2006 Posted May 22, 2006 Jag har bara kört Logic Express och där har jag inte stött på någon sådan version. Dock hörde jag någon viska om att det finns i Logic Pro. Är det någon som kan bekräfta eller dementera detta?
classic Posted May 22, 2006 Posted May 22, 2006 Jag har bara kört Logic Express och där har jag inte stött på någon sådan version. Dock hörde jag någon viska om att det finns i Logic Pro. Är det någon som kan bekräfta eller dementera detta? Jo, det finns i Logic Pro. Fanns i tidigare Logic Platinum också.
Recommended Posts