Jump to content
Annons

amplitube2 demo


dunken

Recommended Posts

😄 jaha sĂ„ tankade man ner demot,och insĂ„g att fru och barn fĂ„r stanna hemma i sommar.för pengarna rĂ€ker inte till bĂ„da.!!!!nĂ€ skĂ€mt Ă„sido.men skulle vilja höra andras Ă„sikter om denna plugg e sĂ„ bra som mitt första intryck va eller e det som vanligt!!!att man trötnar och podden Ă„kerfram??? 😛
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
😄 jaha sĂ„ tankade man ner demot,och insĂ„g att fru och barn fĂ„r stanna hemma i sommar.för pengarna rĂ€ker inte till bĂ„da.!!!!nĂ€ skĂ€mt Ă„sido.men skulle vilja höra andras Ă„sikter om denna plugg e sĂ„ bra som mitt första intryck va eller e det som vanligt!!!att man trötnar och podden Ă„kerfram??? 😛

amplitube 2 rockar...

den Àr hel fantastisk, spelar man nÀra högtalare fÄr man vÀrsta feedback!

otroligt bra, bra effekter, inte sÄ cpu farligt

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Dumble (oregistrerad)
🙂 jag sĂ„g att guitarrig2 fick bra betyg i fuzz,men fick för mej att amplitube2 skulle vara bĂ€tre!!!fan vet.

Jag tycker inte ens att de spelar i samma division. Amplitube2 Àr tillsammans med EZDrummer ett av mina bÀsta plugginköp nÄgonsin!

🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

drloop (oregistrerad)

Amplitube Àr kanon.

Nu kör jag ingen pod men det Àr vÀl samma grunka fast som hÄrdvara.

Det Àr sÄ kanon att lÀgga guror och i efterhand kunna stÀlla om ljudet!

Lyx!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

😉 jag sĂ„g att guitarrig2 fick bra betyg i fuzz,men fick för mej att amplitube2 skulle vara bĂ€tre!!!fan vet.

nej, jag tror inte det... det Àr 2 olika produkter. men jag har kÀnsla att det Àr lÀttare att ratta till ljudet i amplitube... men bara en vana, kanske?

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Man mÄste ha ngn syncrosoft usb key
😆 har inte alla en sĂ„n!!!

NĂ€, alla kör inte Cubase SL/SX som host. Faktiskt. đŸ˜±

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag skulle med vilja testa demot men om man mĂ„ste ha en nyckel sĂ„ suger det ju lite... skulle nog till o med kunna tĂ€nka mig att byta ut min PodXT mot Amplitude 2, om den lĂ„ter lika bra som MP3-lĂ„tarna pĂ„ deras hemsida gör 😆

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

franksonata (oregistrerad)

Jag skulle ocksÄ vÀÀÀldigt gÀrna vilja prova pÄ det. Finns det ingen liteversion man inte behöver nyckeln till eller nÄt?

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Postat (redigerat)
skulle nog till o med kunna tÀnka mig att byta ut min PodXT mot Amplitude 2, om den lÄter lika bra som MP3-lÄtarna pÄ deras hemsida gör

nu ska jag inte sÀga detta sÄ folk inte misstolkar mej!! men sÀlj inte din pod xt innan du testat amplitube2,köp en usb-key för 190:-spÀnn och dÀr effter ta dit beslut.

jag sÀger inte att amplitube e dÄligt!!!men du fÄr ju pilla en del pÄ skÀrmen och du kanske Ängrar dej pga av detta dÄ poden bara e slÄpÄ och köra.men vist har amplitube bra ljud!!!skulle nog behöva sitta med den ett par timmar till dÄ jag inte e helt övertygad om att disten lÄter bÀttre Àn min gamla pod2.0 men jag e inte helt övertygad Ànn.men den kan nog göra under med bas ÄxÄ

Redigerat av dunken
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Man mÄste ha ngn syncrosoft usb key
😉 har inte alla en sĂ„n!!!

NĂ€, alla kör inte Cubase SL/SX som host. Faktiskt. 😛

Eller SE3 för den delen Àven "Nya" Groove Agent 2 har en och jag tror det behövs Àven till VG & BG!

Skall föra över till en o samma nyckel snart.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 2 mĂ„nader senare...

En frÄga!!

Hur gör man för att höra ljuden i Amplitube samtidigt som man spelar, lÀste att i Guitar Rig sÄ var det nÄt man skulle fibbla med i ljudkortet Àr det likadant i Amplitube2?

(Jag kan köpa Guitar Rig för 1200:- iom att jag har köpt en massa andra pluggar frÄn NI men av nÄn anledning sÄ tror jag att jag kommer gilla Amplitube2 bÀttre, ettan skall dÀremot vara sÄ mycket sÀmre att man menar att de skulle gett tvÄan ett helt annat namn).

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Det Àr nog bara att trycka pÄ spÄrets "monitor"-knapp, ser ut som en cirkel med ett högtalarelement i. Borde det vÀl vara i alla fall.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

En frÄga!!

Hur gör man för att höra ljuden i Amplitube samtidigt som man spelar, lÀste att i Guitar Rig sÄ var det nÄt man skulle fibbla med i ljudkortet Àr det likadant i Amplitube2?

(Jag kan köpa Guitar Rig för 1200:- iom att jag har köpt en massa andra pluggar frÄn NI men av nÄn anledning sÄ tror jag att jag kommer gilla Amplitube2 bÀttre, ettan skall dÀremot vara sÄ mycket sÀmre att man menar att de skulle gett tvÄan ett helt annat namn).

Inget att fibbla med i varken amplitube eller guitarrig.

Inte mer komplicerat Àn att spela med en vsti synth.

Menar inte att man gör pÄ samma sÀtt.

LÀgg den som insert och tryck pÄ monitorknappen ( som sagts tidigare ).

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...