Jump to content
Annons

sudd. släpper vm-skiva


Recommended Posts

Kära vänner.

Den 15 maj släpper vi vår vm-skiva för att fira det kommande guldet i fotbolls vm.

Markera detta datum i era kalendrar, gå in på http://www.sudd.org och ladda ner allt ni orkar.

Självklart är skivan gratis!

Välkomna och god sommar på er!!

Henrik, Robin och Christian

sudd.

PS

Tack för alla bidrag!!!!

Redigerat av NINCOMPOOP
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Kan ni inte sänka volymen lite till på låten?

:rolleyes:

Jag kan för övrigt glatt meddela att mitt band Planktron bidrar med en låt till skivan!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Kan ni inte sänka volymen lite till på låten?

😳

Jag kan för övrigt glatt meddela att mitt band Planktron bidrar med en låt till skivan!

Kan meddela att denna samling omnämndes i en krönika om vm-låtar i Göteborgs-Posten förra veckan. Enda bandet som nämndes vid namn var...just det, Planktron! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ni inte sänka volymen lite till på låten?

😆

Jag kan för övrigt glatt meddela att mitt band Planktron bidrar med en låt till skivan!

Kan meddela att denna samling omnämndes i en krönika om vm-låtar i Göteborgs-Posten förra veckan. Enda bandet som nämndes vid namn var...just det, Planktron! 🙂

Oj! Fan vad roligt!

Kan du inte scanna? 🙂 Eller finns den på websidan måntro?

Link to comment
Dela på andra sajter

Här är det: http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=412&a=278017

Stycket som rör Planktron, för er som är lata: 😆

See you in Germany, sjunger Planktron, och det har de ju rätt i. För i Tyskland ska vi äntligen få se vårt svenska landslag, med en ordinarie startelva. Startelvan heter också skivan som See you in Germany är med på, men den innehåller lustigt nog bara tio VM-låtar, då en av artisterna fick kontrakt med ett annat bolag.

Edit: Planktron är ett riktigt bra namn, faktiskt.

Redigerat av Signert
Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, de rackarna har inte märkt att vi aldrig uttryckligen sjunger "See You In Germany", det är bara låten som heter så, dessutom är det baserat på den fåniga payoffen tyskarna hittat på.

Sammanfattningsvis, folk på Västkusten kan man inte lita på 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Sammanfattningsvis, folk på Västkusten kan man inte lita på 😎

Amen!

Förrutom mig då 😄

Ja, man kommer undan om man gör fet trance.

Redigerat av jourtor
Link to comment
Dela på andra sajter

Jake the Rake (oregistrerad)

Av någon konstig anledning kom inte första spåret med. Men det är nog jag, inte ni. Annars riktigt skön samling låtar. Given under VM!

Link to comment
Dela på andra sajter

Av någon konstig anledning kom inte första spåret med. Men det är nog jag, inte ni. Annars riktigt skön samling låtar. Given under VM!

Första spåret är tydligen borttaget från samlingen då det bandet har skrivit kontrakt med ett annat skivbolag.

Redigerat av mornel
Link to comment
Dela på andra sajter

Jake the Rake (oregistrerad)

Ah, okej. Det förklarar ju saken. Kanske lika bra; er låt passar ypperligt som öppningslåt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...