Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Min flickvÀn ville hemskt gÀrna sjunga in Uno Svenningssons "Under ytan". Jag Àr hÀrmed stolt över att presentera följande a capella-tolkning.

-->

<--

Jag Àr rÀdd för stycket Àr aningen okryddat, sÄ salta fÄr ni göra sjÀlva.

Musikvideon Àr "trackad" men Ànnu inte fÀrdigredigerad. TÀnk Black Eyed Peas, 50 Cent, Thomas Ledin.

Annons
Postat (redigerat)

Tvii, det lÄter t.o.m bÀttre nÀr jag misshandlar min katt!

Att du har betalt STIM-pengar för att göra den offentlig förvÄnar mig, för det har du vÀl? Ev. slipper du betala för musik eftersom melodin Àr oegenkÀnlig, men textförfattaren vill nog ha en slant.

Redigerat av bohm
Postat

Att du har betalt STIM-pengar för att göra den offentlig förvÄnar mig, för det har du vÀl? Ev. slipper du betala för musik eftersom melodin Àr oegenkÀnlig, men textförfattaren vill nog ha en slant.

Woah, du missade visst en viktig poÀng. Det vill sÀga: Det var ett skÀmt.

KÀra nÄgon!

Postat (redigerat)

hahahahahahahahahaha 😄

OMG! helt sjukt!

Snacka vad sjuka skills hon har, byter ju tonart flera gĂ„nger. 😄

Redigerat av lavrell
Postat

Jag hÄller med föregÄende talare och pÄpekar att jag Àr mycket stolt över att ha en flickvÀn med sÄ mycket sjÀlvironi.

😛

Postat
Jag hÄller med föregÄende talare och pÄpekar att jag Àr mycket stolt över att ha en flickvÀn med sÄ mycket sjÀlvironi.

😄

😛

Vill ocksĂ„ ha! đŸ˜±

Postat

KÀra nÄgon!

Goa tonartsbyten! 😄

Jo, det mĂ„ste vara ett skĂ€mt, men vissa sjunger sĂ„ hĂ€r. 😆

Postat

KÀra nÄgon!

Vi var mÄnga som inte uppfattade om det var ett skÀmt eller inte!

VĂ„gade inte frĂ„ga... đŸ„°

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.