Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjena..jag fÄr inte fart pÄ mitt keyboard..jag har kopplat det till usb port pÄ datan Ä sÄ..Ä nÀr jag testar Ä skapa nytt midispÄr i cubase ger det ifrÄn sig pÄ mÀtarna och det blir ljudvÄgor pÄ spÄret....men jag fÄr inget ljud i mina hörlurar Ä monitorer=/..jag har ett firewire kort (maudio solo)Ä dÀr e monitorerna Ä hörlurar inkopplade..sÄ det ska vÀl gÄ Ä stÀlla in pÄ ljudkortet?jag har försökt men inget hÀnder=/tacksam för svar..mvh

Annons
Postat

Du mÄste vÀlja ditt ljudkort som "output device" eller "ASIO device" eller "wave device" eller vad det nu kan heta i Cubase...

Postat

okej...jo..jag har det nu..funkar fortfarnade inte..aja..det e vÀl instÀllning bara..gÀller Ä hitta det..fÄr sitta Ä pula Ä trixa ikvÀll..fÄ se hure gÄr..

Postat

Kika i helpen....dÀr brukar man fÄ bra mÀ svar....iaf jag =P

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.