coyster Posted May 3, 2006 Posted May 3, 2006 Finns det någon möjlighet att använda RTAS pluggar i Logic-Pro??
binary78 Posted May 3, 2006 Posted May 3, 2006 Finns det någon möjlighet att använda RTAS pluggar i Logic-Pro?? Inte den blekaste aning egentligen, men en av mina vänner har både logic och pro tools, som han samkör på nåt sätt och därmed kan använda RTAS i Logic. Fråga mig inte hur, jag är Cubase-användare 🙂
Exil Posted May 3, 2006 Posted May 3, 2006 (edited) Inte vad jag vet. Fxpansions gör ju om VST till AU och RTAS med sina program; http://www.fxpansion.com/products.php Kanske finns något annat företag gör RTAS till AU. Men jag är ytterst tveksam. Edited May 4, 2006 by Exil
Linus Posted May 3, 2006 Posted May 3, 2006 Nej, Logic kör inte RTAS-pluggar. Jag misstänker att binary78:as vän har ett Pro Tools Mix- eller HD-system och kan använda TDM-bryggan i Logic för Pro Tools TDM-pluggar i Logic.
coyster Posted May 4, 2006 Author Posted May 4, 2006 Det var det jag misstänkte, med HD systemen fungerar det ju via TDM brygga! Ska kolla det där med.... FXpansion, var det så det hette?! 😳
Recommended Posts