Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted (edited)

Vilket bolag är bäst när det gäller att trycka cd i mindre upplagor, kring 200-500 cd skivor ?

billiga bolag är absolut välkommna, men jag vill helst ha ett bolag som är bra på det dom gör.

Edited by Desecrated
Annons
Posted

I sverige. frakten är inte så dyr så man kan trycka vart som helst.

jo jag vet att det finns annonser i tidningar, men det säger inget om vilken kvalitet dom har, jag tänkte om något från forumet hade tryck cd-skivor och hade något att rekommendera.

Posted

florian, ja har du något tips där du bor så gärna,

jag bor just nu utanför piteå, tror inte det finns några tryckerier i den här kommunen för att vara ärlig. därför som jag frågar på ett stort forum 😄

Posted
florian, ja har du något tips där du bor så gärna,

jag bor just nu utanför piteå, tror inte det finns några tryckerier i den här kommunen för att vara ärlig. därför som jag frågar på ett stort forum 😄

Va? Iom musikhögskolans (den i piteå) satsningar på multimedia så finns det garanterat möjlighet att antingen genom dem eller ngt företag i anslutning till dem (det finns ju massa med företag i en byggnad bredvid musikhögskolan) som kan antingen tipsa, eller att de också bränner.