Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Vem fan orkar lägga ner tid på sånt?

jo dom som vill bli bra på elgitarr 😉

😆

Jo, eller nån med för mkt tid...

Hhahaha... du, om man vill bli bra på gitarr eller vilket annat instrument som hellst, så går det åt en jävla massa tid. 😉

Postat

😆

Hhahaha... du, om man vill bli bra på gitarr eller vilket annat instrument som hellst, så går det åt en jävla massa tid. 😉

Nä, jag föddes som proffspianist o studiotrummis... 😎

😉

Postat

😆

Nä, jag föddes som proffspianist o studiotrummis... 😎

😉

Jo jo, jag oxå! 🙂 Det är bara alla andra som är så dumma i huvudet och trögtänkta så dom måste öva! 😉😎

Postat
Riktigt härlig sida. Ska lägga in den i mina bokmärken och sen lära mig alla licks. Första solot var så ballt. 😆

Japp, den va riktigt cool! Gött gitarrdjud va det oxå. Synd bara att det tar sån tid att komma fram på sidan. Jag har snabbt bredband, men ändå!

Postat

Jag har sett den tidigare, den är så jävla grym! Speciellt när han battlar mot snubben med dragspel eller vad det nu är... 😆

Postat

Coolt, hadde den som bokmärke förut men den försvan 😏

jag brukar köra "Power Lick" de låter riktit bra med lite Dist, Delay, Wah-Wah och Chorus 😏😏

Thomas_andersson (oregistrerad)
Postat

vilken cool sida 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.