Jump to content
Annons

Vad händer på Valborg?


Frekvens

Recommended Posts

Annons
är det så!?!?! pazo!?!??! WHOOA!?!?! haha så du har nyss flyttat hit eller?

Inte nyss. Flyttade hit i Augusti! började plugga då. Hade tänkt att vakna. ta ett gäng alkoläsk (lättaste formen av alkoholintag) för att bygga upp värmen å "stämningen". Sen dra å ränna.. sen bara supa hela dagen! 😉

Durå? va e du för en? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

ja bor en sväng utanför faktiskt. Skokloster heter stället. Du kan använda förstoringsglas så hittar du det på en halvö strax under uppsala. Vad pluggar du? jag fyller i papper nu till musikvetenskap A kurs och någon populärmusikhistoria eftersom ja kom på att ja vill göra nåt i höst 😄

Hallå har dom inte stängt massor av krogar i uppsala? ja menar, rådhuset var ju toppen med den stora uteserveringen.. och nu!? hamburgeresturang?!

--- musik, jo jag tänkte skriva "vad gör ni i påsk och på valborg" men det blev bara inte så 😆 gör man saker på långfredagen ?

Link to comment
Dela på andra sajter

ja bor en sväng utanför faktiskt. Skokloster heter stället. Du kan använda förstoringsglas så hittar du det på en halvö strax under uppsala. Vad pluggar du? jag fyller i papper nu till musikvetenskap A kurs och någon populärmusikhistoria eftersom ja kom på att ja vill göra nåt i höst 😉

Hallå har dom inte stängt massor av krogar i uppsala? ja menar, rådhuset var ju toppen med den stora uteserveringen.. och nu!? hamburgeresturang?!

--- musik, jo jag tänkte skriva "vad gör ni i påsk och på valborg" men det blev bara inte så 🙂 gör man saker på långfredagen ?

Jag pluggar Teknsisk Fysik. borta vid Ångström å MIC.

hmm.. Om de har stängt massa krogar vet jag inte då jag inte har varit på massa mer krogar än nationerna typ 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Öhm... När är Valborg? 😉

jag minns att när man var yngre tyckte jag det var asfett med valborg!

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Valborgsmässoafton är såklart alltid da'n före Du brukar gå med plakat och ropa "Ned med alla kapitalistsvin!".

LP?//:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

haha är bilden från en film eller vad!? ser lite för rekvisita-aktigt ut för att till exempel va göteborgskravaller med nynazister. 🙂😳😛😆

Nänä, det är jag och mina kompisar lattjandes på lekparken här intill. Vi hade jättekul.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...