kurt_ko-ben Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 finns det nån sort finalizer för masteringg i plug in format? samma sak gäller en fet kompressor.. kan man ladda ner någon version så man kan testa?
hegobald Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Tjaa.. Izotope Ozone borde ju platsa inom kategorin kompletta masterings-Finalizers.. http://www.izotope.com/products/audio/ozone/
kurt_ko-ben Postat 22 mars 2006 Trådstartare Postat 22 mars 2006 mmtak..ska pröva den..men va fan..kan man inte fitta till sig en version via warezvägen 10 i borrby postkod : crackat
Emil Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 mmtak..ska pröva den..men va fan..kan man inte fitta till sig en version via warezvägen 10 i borrby postkod : crackat Inte på det här forumet iaf. Alla såna tips är förbjudna enligt reglerna, för du har väl läst reglerna?
kurt_ko-ben Postat 22 mars 2006 Trådstartare Postat 22 mars 2006 regler? visst inte att det fanns regler här .. okej...men då vet jag det...
kurt_ko-ben Postat 22 mars 2006 Trådstartare Postat 22 mars 2006 sådär ja... då har jg koll på läget nu då ingra andra bra mjukvaru kompressorer och finalizer till hyfffast bra priser då?? hellst gratis..hehe
classic Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Det finns hur mycket skit som helst gratis. Ska du ha något som fungerar och låter bra får du nog hosta upp lite slantar.
Emil Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Den här gillar jag, gratis dessutom: Slow Slim Slider C3
kurt_ko-ben Postat 22 mars 2006 Trådstartare Postat 22 mars 2006 okej..ja för jag har bara standard pluginsen till cubase...dom e inte roliga längre..vill ha lite annnat..om det finns så mkt gratis saker varför lyckas jag inte hitta dom då? var ska man leta?
milton Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Kolla på forumet. Finns en nitad tråd med allas favoritgratisprylar, i nån kategori.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.