Jump to content
Annons

Electro Voice Interface Delta

Recommended Posts

altec604 (oregistrerad)
Postat

Detta är mitt första inlägg här. Jag sysslar inte ens med musik. Jag kan få ett par Electro Voice Interface Delta billigt för hemmabruk. Mitt problem är att jag inte lyckats hitta någon relevant information om dem på google och detta tycks vara mitt sista hopp.

Jag har hört att det ska vara bra högtalare, men samtidigt är jag lite förvånad att de aldrig näms. Där är inga problem att hitta information om JBL. För mig är det ett dåligt tecken.

Det viktigaste för mig här är känslighet. Jag har ingen stor förstärkare och behöver veta om jag kan driva dem. Jag behöver något runt 90 db. Och, givetvis, jag skulle gärna vilja veta om de är något att ha.

Tack.

Annons
Postat

Hr inegn aning om vad det är för högtalare men om det är JBL som har gjort dem kan du slåt ill med lätta. Det beror ju i och för sig på om det är PA-högtalare eller studiomonitorer eller vanliga HiFi-högtalare.

Mna erfarenheter av JBL är att det är bland det bästa jag hört både på PA och studio och i HiFiväg. Har ju ioch för sig bara hört på 80 000-90000 kr Pa-toppar från dem.... MEn JBL är i allmänhet mycket bra tycker jag!

/Filip

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.