deggish (oregistrerad) Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 När jag ställt in olika instrument i Orchestral så försvinner inställningarna så fort jag stänger ner Cubase. Det går ju att freeza dom, men då kan jag inte fortsätta jobba på spåren senare, eftersom inställningarna försvinner så fort jag unfreezar. Någon som haft detta prob och eventuellt löst det på nåt smidigt sätt?
Desecrated Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 i orchestral har du en stor knapp som heter system, precis ovanför reverbet, tryck på den , nu öppnas det en ltien ruta och där finns det en flik som heter file. nu skall du titta på raden där det står performance, klicka på spara som, detta gör du när du är klar med låten och nästa gång du öppnar löåten, går du till samma stället fast denna gång tar du load.
deggish (oregistrerad) Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 Jag visste inte att Orchestral endast går att använda i Cubase (vilket jag anar är fallet, eftersom tråden flyttades), men tusen tack Desecrated iaf 😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.