Hellpig Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 (redigerat) HĂ€ndig kille... har aldrig hört en ukelele hanteras sĂ„ hĂ€r. đ Videon Edit: en lĂ€nk Ă€r ju bra Ă„xĂ„. Redigerat 17 mars 2006 av Hellpig
Pluffo Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Ăr det nu man ska skriva "gammal" och sucka högt? đ NĂ€, det hĂ€r Ă€r en riktig klassiker. Absolut vĂ€rd att tas upp igen!
tbruce Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 (redigerat) gammal!! SUCK. đ Nej men Ă€rligt talat, det Ă€r ju faktiskt skitsnyggt... grymt snyggt arr. Ukulele kan vara grymt snyggt. Ăr det inte ovanligt lĂ„ng sustain i den dĂ€r? EDIT: Stavfel. Redigerat 17 mars 2006 av tbruce
Hellpig Postat 17 mars 2006 TrĂ„dstartare Postat 17 mars 2006 Ăr det nu man ska skriva "gammal" och sucka högt? đ NĂ€, det hĂ€r Ă€r en riktig klassiker. Absolut vĂ€rd att tas upp igen! Förmodligen... men jag hade aldrig sett den förut đ
rainydays Postat 18 mars 2006 Postat 18 mars 2006 Definitivt vĂ€rd att ta upp igen đ Om man Ă€ndĂ„ hade sĂ„ smĂ„ flinka fingrar. Ukke Ă€r verkligen helt fel instrument för mina dasslock, men jag fick en i födelsedagspresent för nĂ„n mĂ„nad sen och det var den bĂ€sta presenten pĂ„ lĂ€nge đ Men det Ă€r stĂ„lstrĂ€ngad han i videon kör med vĂ€l?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.