Jump to content
Annons

IRL Stockholm


Pellesnusk

Recommended Posts

Kvällens roligaste happening måste ändå ha varit när snuskpelle gjorde skäl för sitt namn och filmade 17-18-åriga brudar på Vasas dansgolv med sin mobil när han, jag, Pazo och force_fEd var iväg och gungade våra kroppar i takt med den svala reggaetonen stället bjöd på.

Pelle, kan du inte lägga upp filmen här? :rolleyes:

Jag har sladden som kopplar mobilen till datan på jobbet, och filmen från dansgolvet är för stor för att skicka som ett MMS till min email. Men bara för att rädda min ära kan jag berätta att minst halva filmen är på Mornel, Pazo och Force som stuffar på dansgolvet. Det är först när dom blir lite tråkiga som jag filmar de kvinnliga dansande talangerna!

Det där ser jag verkligen fram emot. Kan vara hur hemskt som helst. Jag hade ju ändå några starka innanför västen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 255
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Det är alldeles för många oklarheter i den här tråden för att ni ska lämna det så här. Sen kl 11 i förmiddags har jag funderat på olika versioner, och ändå vet jag inte ens vem den här Lådan är, förutom att han är en person här med ett ansikte. Saken har ju för farao ett allmänintresse vid det här laget.

Var han med ute? Blev han stupfull? Vad gjorde han? Hur kan det i så fall förklaras? I vetenskapens namn så kräver jag ett svar.

Råck än råll. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Kvällens roligaste happening måste ändå ha varit när snuskpelle gjorde skäl för sitt namn och filmade 17-18-åriga brudar på Vasas dansgolv med sin mobil när han, jag, Pazo och force_fEd var iväg och gungade våra kroppar i takt med den svala reggaetonen stället bjöd på.

Pelle, kan du inte lägga upp filmen här? 🙂

Jag har sladden som kopplar mobilen till datan på jobbet, och filmen från dansgolvet är för stor för att skicka som ett MMS till min email. Men bara för att rädda min ära kan jag berätta att minst halva filmen är på Mornel, Pazo och Force som stuffar på dansgolvet. Det är först när dom blir lite tråkiga som jag filmar de kvinnliga dansande talangerna!

Det där ser jag verkligen fram emot. Kan vara hur hemskt som helst. Jag hade ju ändå några starka innanför västen.

HAHA! Jag vill också se den filmen!

De finns ju brudar med i den! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror dom diktat upp allt, var nån där överhuvudtaget? Inga bilder och vittnesuppgifterna går helt isär... 😉

Lådan var i alla fall där. Dock enbart fysiskt. Huvet verkade han ha lämnat med första flaskan Jacky D hemma redan vid femtiden på eftermiddagen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror dom diktat upp allt, var nån där överhuvudtaget? Inga bilder och vittnesuppgifterna går helt isär... 😏

Lådan var i alla fall där. Dock enbart fysiskt. Huvet verkade han ha lämnat med första flaskan Jacky D hemma redan vid femtiden på eftermiddagen.

Word! 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lovar, i morgon när jag sitter på jobbet och kan föra över alla mobilbilder till datan så kommer det upp flera bilder i samma stil + den numera berömda videon när vi skakar rumpa tillsammans med Hässelbys finaste 16-åringar med falskleg!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lovar, i morgon när jag sitter på jobbet och kan föra över alla mobilbilder till datan så kommer det upp flera bilder i samma stil + den numera berömda videon när vi skakar rumpa tillsammans med Hässelbys finaste 16-åringar med falskleg!

Gymnasieflickor! 🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lovar, i morgon när jag sitter på jobbet och kan föra över alla mobilbilder till datan så kommer det upp flera bilder i samma stil + den numera berömda videon när vi skakar rumpa tillsammans med Hässelbys finaste 16-åringar med falskleg!

Gymnasieflickor! 🙂

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Om jag nu har en zip-fil med 13 blurriga mobilbilder från i fredags, är det någon som har lite plats att lägga upp dessa bilder som jag kan maila filen till?

Videon från dansgolvet blev det knas med på datorn. Får återkomma med den.

Redigerat av Pellesnusk
Link to comment
Dela på andra sajter

vill osså se bilder.. thomas@elektroniskmusik.net

Alltså, tanken var att den som jag mailade bilderna till skulle lägga upp dom här på forumet...... Det kanske blev något knas med nurfens mail....

Om jag mailar dom till dig Lådan, slänger du upp dom här på forumet då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Pelle, maila bilderna till mej så slänger jag upp dem på forumet. (michael@silenced.us)

Jag lovar, jag hade bara druckit apelsinjuice hela kvällen när den där bilden togs. Och jag gick hem prick klockan 22.00 som planerat också.

~ force

som tycker pazo har fluffigt hår

Link to comment
Dela på andra sajter

Här är bilderna som Pelle skickade. Jag förminskade storleken på dem så de inte tar upp 700kb styck.

Arg_Mornel.jpg

mornel, jag, nersupenpappa

Dansgolv.jpg

mornels bakhuvud, jag som gömmer mej bakom, förortsfjårtisrumpa, pazo till höger

Force.jpg

puss puss

Giggsy.jpg

giggsy

majken.jpg

majken...som...öh. ja, vad han ser ut att göra vill jag inte nämna, då kanske jag inte får någon studio-tidning i framtiden!

Majken_Pazo.jpg

majken och pazo

Majken_Suprapappa.jpg

majken och suprapappa

Mornel.jpg

söt som spunnet socker (mornel)

Pazo.jpg

pazo.. den som hittar den kamouflerade ölflaskan i pazos hår får en hundring. jag tror inte pazo har hittat den än själv!

Pazo_in_the_house.jpg

en fascinerad vacum och majken som kollar när jag som stolt visar upp mitt petainäsan-finger, och så pazo the hårboll som själ showen

Pazo_Xavier.jpg

pazo och snuskpelles kompis xavier som nu är registrerad forumanvändare!

Vacum.jpg

vacuum

Vuxna_man_som_kramas.jpg

kramissssssssssss

edit: la till lite beskrivningar och namn på begäran från lynxo!

Redigerat av force_fEd
Link to comment
Dela på andra sajter

gjort!

bilden där majken saknar sitt högra öga är föresten tagit efter att lådan blev utkastad och majken försökte avstyra bråket. tyvärr var ju uma thurman där och snodde det. 😉

nästa IRL kommer vi få se sjörövarmajken! vi får fixa träbenet då. så lådan, ta med sågen nästan gång du kommer!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...