Pico Postat 10 april 2006 Trådstartare Postat 10 april 2006 😳 Vad? 😆 Jag förstår liksom inte hur det går till att jag inte får sån action som nu i helgen! fast varje helg ! 😄 😳 😳
Pazo Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 😳 Vad? 😆 Jag förstår liksom inte hur det går till att jag inte får sån action som nu i helgen! fast varje helg ! 😄 😳 😳 Brudacktion såklart 😄
Gote Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 😳 Vad? 😆 Jag förstår liksom inte hur det går till att jag inte får sån action som nu i helgen! fast varje helg ! 😄 😳 😳 Brudacktion såklart 😄
Pazo Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Snab sammanfattning:Först blev det nästan ingen fest eller nånting alls för mig. sen blev de fest fast jag kom sent. sen lite sittning saom spårade ut, lite brandlarm, slagsmål, 27 åriga mammor som börjar skicka sms till mig, dra till fest på smålands... strula med två brudar! 😳😳😆😄 I is teh shiet! Här gote! 😳
Gote Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Snab sammanfattning:Först blev det nästan ingen fest eller nånting alls för mig. sen blev de fest fast jag kom sent. sen lite sittning saom spårade ut, lite brandlarm, slagsmål, 27 åriga mammor som börjar skicka sms till mig, dra till fest på smålands... strula med två brudar! 😳 😳 😄 😄 I is teh shiet! Här gote! 😆 Weiii!!!! 27 åriga mammor och 34 åriga gubbar skickade SMS... 😳
Pazo Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Snab sammanfattning:Först blev det nästan ingen fest eller nånting alls för mig. sen blev de fest fast jag kom sent. sen lite sittning saom spårade ut, lite brandlarm, slagsmål, 27 åriga mammor som börjar skicka sms till mig, dra till fest på smålands... strula med två brudar! 😄 😳 😎 😎 I is teh shiet! Här gote! 😄 Weiii!!!! 27 åriga mammor och 34 åriga gubbar skickade SMS... 😳 Ja! 😳 Fast jag tror nog 27 åriga mamman är hetast 😆 😄
Melonite (oregistrerad) Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 😳 Vad? 😆 Jag förstår liksom inte hur det går till att jag inte får sån action som nu i helgen! fast varje helg ! 😄 😳 😳 Brudacktion såklart 😄 Eller varför inte världens längsta QUOTE?
Pazo Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 (redigerat) 😳 Vad? 😄 Jag förstår liksom inte hur det går till att jag inte får sån action som nu i helgen! fast varje helg ! 😄 😳 😳 Brudacktion såklart 😎 Eller varför inte världens längsta QUOTE? 😆 Vad menar du ? 😄 Redigerat 10 april 2006 av Pazo
Gote Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Snab sammanfattning:Först blev det nästan ingen fest eller nånting alls för mig. sen blev de fest fast jag kom sent. sen lite sittning saom spårade ut, lite brandlarm, slagsmål, 27 åriga mammor som börjar skicka sms till mig, dra till fest på smålands... strula med två brudar! 😄 😳 😎 😎 I is teh shiet! Här gote! 😄 Weiii!!!! 27 åriga mammor och 34 åriga gubbar skickade SMS... 😳 Ja! 😳 Fast jag tror nog 27 åriga mamman är hetast 😆 😄
Pazo Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Snab sammanfattning:Först blev det nästan ingen fest eller nånting alls för mig. sen blev de fest fast jag kom sent. sen lite sittning saom spårade ut, lite brandlarm, slagsmål, 27 åriga mammor som börjar skicka sms till mig, dra till fest på smålands... strula med två brudar! 😄 😳 😎 😎 I is teh shiet! Här gote! 😎 Weiii!!!! 27 åriga mammor och 34 åriga gubbar skickade SMS... 😳 Ja! 😳 Fast jag tror nog 27 åriga mamman är hetast 😆 😄 Jag skojjarnju såklart 😄
Pazo Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 jag har umgåtts med Mackan över msn ett bra tag nu 😳 Vi har myst jätte mkt 😳
Pazo Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 De kommer in stora mörka moln här över uppsala 😳 Jag är oskyldig... 😳 😳
starboy (oregistrerad) Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Oj vad jag slänger låtar! 😄 Varför då? Är väl bättre att ge ut dom och få betalt 🙂
Pazo Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Oj vad jag slänger låtar! 🙂 Varför då? Är väl bättre att ge ut dom och få betalt 😄 ehm. nej! de är sånna som jag aldrig kommer göra klart 😄
Recommended Posts