Jump to content
Annons

Reach out for the sky RMX2002


Hur blev det sen?  

8 röster

  1. 1. Hur blev det sen?

    • 1. Ställer mig tveksam
      0
    • 2. Som fråga 1 fast lite mindre
      0
    • 3. Slinker väl ner
      1
    • 4. Rätt bra
      5
    • 5. Kanon
      0


Recommended Posts

Annons

Fräckt!

Vilken röst killen har!

Ren ljudbild och tunga trummor.

Schysst!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bengan (oregistrerad)

Schön röst på snubben!!!! Är ju inte så svag för den där typen av rap, men ändå gillar jag nog det här bättre än ngt annat jag hört från dig Demonen....snyggt proddat. Snyggt klipp in da drums!! Kanske blir lite tråkigt med baktaktslirandet ute till vänster, men det är vad jag tycker så det väger nog lätt. Schysst. Får nog inte så lite problem att knäppa den där snubben på näsan med sång i vår låt......SKA ta tag i den. Promise!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tanx boys..

Ni måste ju få en chans att trycka ner mig i skorna oxå.. 😳

Bengan: Det är alltid schysst med konstruktiv feedback.. och min stil skiljer sig nog ganska markant från din...trots det så skulle jag nog inte applicera den här "glättiga" stilen ihop med din röst..

Hans-erik: Ja..han är väldigt mångsidig som sångare... och vi hade jäkla roligt i studion med alla feltagningar som blev..han improvisationsrappade om saker vi pratade om när vi gjorde musik..så det blev många garv imellanåt.

/D

Link to comment
Dela på andra sajter

Demonen; klart det inte går att såga dig även om vi skulle vilja 😳 - imponerande ljudbild som i allt som kommer från dig. Och valarna som sjunger gör ju inte bort sig heller (jag är f ö lite svag för sånt där nästan Papa Dee-jiddrande när det låter som det studsar en stenkula mellan läpparna).

Låten i sig kanske skulle behöva en knorr extra för att bli en riktig hit - om du frågar mig asså - men låter gör det ju mycket bra.

Fyra fräscha fuktservetter från mig!

Link to comment
Dela på andra sajter

jag är f ö lite svag för sånt där nästan Papa Dee-jiddrande när det låter som det studsar en stenkula mellan läpparna).

Låten i sig kanske skulle behöva en knorr extra för att bli en riktig hit - om du frågar mig asså - men låter gör det ju mycket bra.

Fyra fräscha fuktservetter från mig!

😳 ..studsande stenkula!!!...knasboll... han har f:ö jiddrat ihop med Papa Dee

en gång på Platens i Lkpg..

angående hitfaktorn: ja..som Bengan sa så kanske allt låter liter för snyggt och glättigt??...alla ljuden kommer från Yamaha Motif så det kanske är därför det inte är något som sticker ut??..jag blev bara så frälst i dom trummorna... patch #36 "heavy kit 2 "..sen kom resten av bara farten..som när en ketchup-propp släpper lixom.. och allt hamnar på golvet 😆

tja

/D

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...