Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjenare.

Jag har en VSTi som är på ~32gb . och jag ser nu att den disken jag har allt på är smockfull... kan jag flytta dess bibliotek till nån annan disk, och ändå kunna hitta dom sen tro ?

det gäller EW QL Symphonic Choirs .. vilken har 9 extra dvds med bara olika körbibliotek som jag tänkte lägga in några st till.

Men jag har inte plats på den disk som dom andra ligger... hur göra?

/Perrra

Annons
Postat

Om du kör installationsprogrammet, så kan du välja var du vill lägga programmet resp. samplingarna - åtminstone om den fungerar som EWQLSO Silver/Gold och alla andra EW-bibliotek...

Själv har jag lagt upp alla samplingsbibliotek på en separat disk (egentligen två diskar i Raid0 för hastighetens skul, men ändå...) - så jag vet att det går bra att dela upp i alla fall... 😉

Postat
Om du kör installationsprogrammet, så kan du välja var du vill lägga programmet resp. samplingarna - åtminstone om den fungerar som EWQLSO Silver/Gold och alla andra EW-bibliotek...

Själv har jag lagt upp alla samplingsbibliotek på en separat disk (egentligen två diskar i Raid0 för hastighetens skul, men ändå...) - så jag vet att det går bra att dela upp i alla fall... 😉

jo jo .. installationen är redan klar, och jag har än så länge dratt in 3 dvd bibliotek, så den fungerar o allt .

Men det är ju dom 6 resterande jag vill ha in ,och dom kan jag omöjligt lägga på samma disk som dom andra.

ominstallation?

Postat

jo jo .. installationen är redan klar, och jag har än så länge dratt in 3 dvd bibliotek, så den fungerar o allt .

Men det är ju dom 6 resterande jag vill ha in ,och dom kan jag omöjligt lägga på samma disk som dom andra.

ominstallation?

Jag (och antagligen pluggen också... 🙂 ) skulle nog föredra att du installerar alla samplingar på samma disk - och inte sprider dem över två diskar...

Välj att enbart installera ljudbiblioteken (skippa alltså installation av själva pluggen), så tror jag att allt blir rätt direkt och hittas automagiskt sedan...

Postat

Är ju bara att köra installationsprogrammet en gång till där du väljer en ny mapp, sedan flyttar du över samplingarna till den mappen.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.