beat mastern Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 hej, jag letar efter ett biligt eller hälst gratis program för att skriva noter i datorn och undrar om ni vet något hyfsat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Straka Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 Kolla in Finale NotePad, gratisversionen av Finale. NotePad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 Ja, Finale Notepad är riktigt bra! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
beat mastern Postat 28 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 28 januari 2006 ok men finns det nått mer intressant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
beat mastern Postat 28 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 28 januari 2006 håller på att ladda hem det nu är på 20...25... 30... 35...40... 45... ah nu orkar jag inte vänta längre och nu så har det laddats hem 😆 men tyvärr så har jag ingen möjlighet att tästa nu för morsan ska ha datorn 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Straka Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 Tja, om notepad inte duger så kan du ju kolla in den här länksamlingen http://www.hitsquad.com/smm/win95/NOTATION/ 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 28 januari 2006 Dela Postat 28 januari 2006 Kan man ladda hem låtar till Notepad? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
beat mastern Postat 29 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 29 januari 2006 (redigerat) kan man skriva in akord ovanför noterna? och isåfal hur gör man? kan man göra en udda takt t.ex 4/4 4/4 4/4 3/4 4/4 och isåfal hur gör man? hur gör man en slut takt? dessa frågor gäller finale note pad edit: "hur gör man en slut takt?" asså hur gör man så att det kommer sånna dubbel sträk och alla takter efter försvinner Redigerat 29 januari 2006 av beat mastern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.