Jump to content
Annons

Klockren Finalcountdown


spaceman

Recommended Posts

Annons

Yikes! 😄

Final countdown-klippet påminner mig om en gammal sketch med Brasse Brännström (tror jag att det var...), där han ondgör sig över att han fick ett litet keyboard i present när han var liten. Det följde med en bok med noter och t o m färgkodade noter och så var det dessutom färgade tangenter för att man lättare skulle komma in i det och lära sig. Enda kruxet var att han var färgblind, så när han skulle försöka följa den där färgkodningen, så blev det bara grå-grå-grå-grå-grå-grå-grå... 😄

Redigerat av Claes
Link to comment
Dela på andra sajter

Yikes! 🙂

Final countdown-klippet påminner mig om en gammal sketch med Brasse Brännström (tror jag att det var...), där han ondgör sig över att han fick ett litet keyboard i present när han var liten. Det följde med en bok med noter och t o m färgkodade noter och så var det dessutom färgade tangenter för att man lättare skulle komma in i det och lära sig. Enda kruxet var att han var färgblind, så när han skulle försöka följa den där färgkodningen, så blev det bara grå-grå-grå-grå-grå-grå-grå... 😆

Visst e' inspelningen från "trägårn" i Gbg. Helt underbar!!!

Grå, grå ,grå.... 😛

(Från mig som tjänar in resan till Kina på varje inköp..! Mickar, m.m.

E' du sugen så tar vi hem en kontainer) 😄

Tjohopp.

//Stollen. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå visst har vi låtit så här allihopa. Och på scen men jag var nog ej mer än 12 då... Men det finns inga bevis för det heller (video/inspelning) Så egentligen kan jag neka..hehe 😉

De bjuder ju på sig själv...fniss Och vilket röj det var på publiken... 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Trean är verkligen ett bevis på vilken generation Jackass har fött.

I slutet såg man juh hur det kan gå... idioter.

Förövrigt är Final Countdown en rolig klassiker, och det andra klippet med den mexikanska sångaren fick mig att skratta stort. Elakt av mig.. 😎

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

har vi inte låtit så här allihop? Fast inte från en scen kanske.

Absolut! Men inte från en scen som sagt. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

har vi inte låtit så här allihop? Fast inte från en scen kanske.

Absolut! Men inte från en scen som sagt. 😮

Njae - hade man låtit som den sångaren, så hade man hållit sig till att enbart spela något instrument. Lite självkritik hade man ju redan då - men den sångaren verkar ju t o m mer tondöv än Hellström och DiLeva tillsammans... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Yikes! 😮

Final countdown-klippet påminner mig om en gammal sketch med Brasse Brännström (tror jag att det var...), där han ondgör sig över att han fick ett litet keyboard i present när han var liten. Det följde med en bok med noter och t o m färgkodade noter och så var det dessutom färgade tangenter för att man lättare skulle komma in i det och lära sig. Enda kruxet var att han var färgblind, så när han skulle försöka följa den där färgkodningen, så blev det bara grå-grå-grå-grå-grå-grå-grå... 😄

Jepp, finns med på "Varning för Barn"...

It´s wonderfull!

391973.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

har vi inte låtit så här allihop? Fast inte från en scen kanske.

Absolut! Men inte från en scen som sagt. 😎

Njae - hade man låtit som den sångaren, så hade man hållit sig till att enbart spela något instrument. Lite självkritik hade man ju redan då - men den sångaren verkar ju t o m mer tondöv än Hellström och DiLeva tillsammans... 😆

Och hur tror du trummisar blir till?? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

har vi inte låtit så här allihop? Fast inte från en scen kanske.

Absolut! Men inte från en scen som sagt. 😱

Njae - hade man låtit som den sångaren, så hade man hållit sig till att enbart spela något instrument. Lite självkritik hade man ju redan då - men den sångaren verkar ju t o m mer tondöv än Hellström och DiLeva tillsammans... 😄

Och hur tror du trummisar blir till?? 😏

Aha... Nu vet jag 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Arin (oregistrerad)
har vi inte låtit så här allihop? Fast inte från en scen kanske.

Absolut! Men inte från en scen som sagt. 😱

Njae - hade man låtit som den sångaren, så hade man hållit sig till att enbart spela något instrument. Lite självkritik hade man ju redan då - men den sångaren verkar ju t o m mer tondöv än Hellström och DiLeva tillsammans... 😄

Och hur tror du trummisar blir till?? 😱

hehe var tvungen att skratta, var lite fyndigt 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...