Jump to content
Annons

IRL i Stockholm


Pellesnusk

Recommended Posts

IkvÀll smÀller det!

Kl 19.00 pÄ Carmen!

AnmÀlda:

Pellesnusk

Pazo

mornel

Vacum

Phobos

Sounden

Majken

Lavrell

force_fED

Odels_tant

Odel

TordA

Lundin

suprapappa

Eternal

frejan

Linus

Umemagnus

Lethal

giggsy

Mats S

Redigerat av Pellesnusk
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
  • Svar 406
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta Àmne

Postat mest i detta Àmne

Bara dubbelkollar. Malmö trĂ€ffen Ă€r den 3/3 om du ville ha det pĂ„ samma dag. Fast det Ă€r klart, blir det olika dagar kanske man kan vara med pĂ„ bĂ„da 😛

Åfan? Jag lĂ€ste 3/2 😄

Men skitesamma, grymt om det inte krockar om nu nÄgon vill gÄ pÄ bÄda. Men det rÀcekr vÀl med 2,5 veckas framförhÄllning för IRL i Sthlm? Vad behöver planeras? Det enda vi vÀntar pÄ Àr Pazos studiebidrag!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bara dubbelkollar. Malmö trĂ€ffen Ă€r den 3/3 om du ville ha det pĂ„ samma dag. Fast det Ă€r klart, blir det olika dagar kanske man kan vara med pĂ„ bĂ„da 😛

Åfan? Jag lĂ€ste 3/2 😄

Men skitesamma, grymt om det inte krockar om nu nÄgon vill gÄ pÄ bÄda. Men det rÀcekr vÀl med 2,5 veckas framförhÄllning för IRL i Sthlm? Vad behöver planeras? Det enda vi vÀntar pÄ Àr Pazos studiebidrag!

hahaha 😛

Ja vi fĂ„r vĂ€l se nĂ€r den blir. Men 3/2 verkar iaf fint 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

hmmmm, detta kan ju vara intressant 🙂

Ska se om jag kan ta ledigt frÄn jobbet bara...

Jobbar du hela fredagen elle? Och helger? 😉

jag jobbar som ljudtekniker pĂ„ Engelen = kvĂ€lls- och nattetider đŸ˜±

aha... đŸ˜±

sĂ„ vi fĂ„r se om jag kan smita frĂ„n jobbet eller ta ledigt 🙂

"ingenting Àr omöjligt" som Gunde skulle ha sagt!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

hmmmm, detta kan ju vara intressant đŸ˜±

Ska se om jag kan ta ledigt frÄn jobbet bara...

Jobbar du hela fredagen elle? Och helger? 😉

jag jobbar som ljudtekniker pĂ„ Engelen = kvĂ€lls- och nattetider đŸ˜±

DĂ„ Ă€r det vĂ€l DÄR som alla borde samlas?

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Samma dag som jag ska mönstra 😉

Finns det folk som gör militÀrtjÀnst fortfarande? Det Àr enkelt fixat, bara hosta hela tiden, klaga pÄ din dÄliga rygg och sÀg att du Àr en mycket mycket ensam person som har svÄrt för andra.....sÄ slipper du!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

hmmmm, detta kan ju vara intressant đŸ˜±

Ska se om jag kan ta ledigt frÄn jobbet bara...

Jobbar du hela fredagen elle? Och helger? 😉

jag jobbar som ljudtekniker pĂ„ Engelen = kvĂ€lls- och nattetider đŸ˜±

DĂ„ Ă€r det vĂ€l DÄR som alla borde samlas?

Jo det vore förstĂ„s en bra idĂ© eftersom det finns stĂ€llen att sitta pĂ„ dĂ€r det Ă€r nĂ„gorlunda lugnt iaf 🙂

DessvĂ€rre kan jag nog inte fixa nĂ„n billigare bira men hoppas det gĂ„r bra Ă€ndĂ„ 🙂

BTW: sÄ Àr det 23:ÄrsgrÀns pÄ jobbet och vi brukar vara hÄrda pÄ det sÄ det kanske inte passar alla?

Redigerat av lavrell
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Samma dag som jag ska mönstra 😉

đŸ˜±

SÄ jag skulle fÄ stressa ihjÀl mig för att hinna till estocolmo efterÄt. Annars hade jag nog varit pÄ. 95% sÀker.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Samma dag som jag ska mönstra 😉

Finns det folk som gör militÀrtjÀnst fortfarande? Det Àr enkelt fixat, bara hosta hela tiden, klaga pÄ din dÄliga rygg och sÀg att du Àr en mycket mycket ensam person som har svÄrt för andra.....sÄ slipper du!

Jao, det Ă€r inga problem. Problemet ligger i att hinna till en eventuell IRL i huvudstaden efterĂ„t đŸ˜±

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jo det vore förstĂ„s en bra idĂ© eftersom det finns stĂ€llen att sitta pĂ„ dĂ€r det Ă€r nĂ„gorlunda lugnt iaf 😄

DessvĂ€rre kan jag nog inte fixa nĂ„n billigare bira men hoppas det gĂ„r bra Ă€ndĂ„ 😄

BTW: sÄ Àr det 23:ÄrsgrÀns pÄ jobbet och vi brukar vara hÄrda pÄ det sÄ det kanske inte passar alla?

Men Àr det inte konsert/intrÀde och grejjer dÀr?

Finns det folk under 23 som ska med? Kanske softare att ta nÄgot öppet-för-alla-stÀlle som start, typ nÄgot sunkhak med 20-kronorsbira? Carmen, Vasa, Lion etc...?

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jo det vore förstĂ„s en bra idĂ© eftersom det finns stĂ€llen att sitta pĂ„ dĂ€r det Ă€r nĂ„gorlunda lugnt iaf 😄

DessvĂ€rre kan jag nog inte fixa nĂ„n billigare bira men hoppas det gĂ„r bra Ă€ndĂ„ 😄

BTW: sÄ Àr det 23:ÄrsgrÀns pÄ jobbet och vi brukar vara hÄrda pÄ det sÄ det kanske inte passar alla?

Men Àr det inte konsert/intrÀde och grejjer dÀr?

Finns det folk under 23 som ska med? Kanske softare att ta nÄgot öppet-för-alla-stÀlle som start, typ nÄgot sunkhak med 20-kronorsbira? Carmen, Vasa, Lion etc...?

Varken jag, Pazo eller Marcus Ă€r 23. Ett sunkhak pĂ„ Södermalm Ă€r ett bra förslag! DĂ„ blir det nĂ€ra för mig ocksĂ„ đŸ„°

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Varken jag, Pazo eller Marcus Ă€r 23. Ett sunkhak pĂ„ Södermalm Ă€r ett bra förslag! DĂ„ blir det nĂ€ra för mig ocksĂ„ 😄

Är det sĂ„ det ligger till...men okej, slumpvis valt sunkhak duger bra som en start för mig! Söder Ă€r ocksĂ„ okej. Annars har vi ju Hot o co eller Vasa som har billig öl, i mina trakter i vasastan.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Varken jag, Pazo eller Marcus Ă€r 23. Ett sunkhak pĂ„ Södermalm Ă€r ett bra förslag! DĂ„ blir det nĂ€ra för mig ocksĂ„ 😄

Är det sĂ„ det ligger till...men okej, slumpvis valt sunkhak duger bra som en start för mig! Söder Ă€r ocksĂ„ okej. Annars har vi ju Hot o co eller Vasa som har billig öl, i mina trakter i vasastan.

Hahaha, Hot & Co vore iofs elajt. Sunkigare sunkhak fÄr man leta efter. Men har inte de klubbar pÄ helgerna? PÄ Lördagar vet jag i alla fall att de kör den fullkomligt vÀrdelösa popklubben Soundclash dÀr.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Varken jag, Pazo eller Marcus Ă€r 23. Ett sunkhak pĂ„ Södermalm Ă€r ett bra förslag! DĂ„ blir det nĂ€ra för mig ocksĂ„ 😄

Är det sĂ„ det ligger till...men okej, slumpvis valt sunkhak duger bra som en start för mig! Söder Ă€r ocksĂ„ okej. Annars har vi ju Hot o co eller Vasa som har billig öl, i mina trakter i vasastan.

Hahaha, Hot & Co vore iofs elajt. Sunkigare sunkhak fÄr man leta efter. Men har inte de klubbar pÄ helgerna? PÄ Lördagar vet jag i alla fall att de kör den fullkomligt vÀrdelösa popklubben Soundclash dÀr.

Bra klubb om man vill fĂ„ ragg dock 😄

Carmen pÄ Söder Àr ju ett billigt och trevligt sunkhak med mÄnga platser.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Varken jag, Pazo eller Marcus Ă€r 23. Ett sunkhak pĂ„ Södermalm Ă€r ett bra förslag! DĂ„ blir det nĂ€ra för mig ocksĂ„ 😄

Är det sĂ„ det ligger till...men okej, slumpvis valt sunkhak duger bra som en start för mig! Söder Ă€r ocksĂ„ okej. Annars har vi ju Hot o co eller Vasa som har billig öl, i mina trakter i vasastan.

Hahaha, Hot & Co vore iofs elajt. Sunkigare sunkhak fÄr man leta efter. Men har inte de klubbar pÄ helgerna? PÄ Lördagar vet jag i alla fall att de kör den fullkomligt vÀrdelösa popklubben Soundclash dÀr.

Bra klubb om man vill fĂ„ ragg dock 😄

Carmen pÄ Söder Àr ju ett billigt och trevligt sunkhak med mÄnga platser.

Haha, ja, det sÀgs det. Jag har bara varit dÀr en gÄng.

Carmen tycker jag Àr bÀsta förslaget!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...