Tormentor Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Jag ska ha lite fortbilding pÄ PT LE för nÄgra musiklÀrare och tÀnkte höra om vad ni rek. för undervisningsmaterial och var man i sÄ fall fÄr tag pÄ det. Flera av dem Àr rÀtt vassa inbitna CubaselÀrare sÄ inte det allra första basic sakerna alltsÄ...
chrisB Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Man skriver eget material . . . đ Hur lĂ€rde du dig PT? Vad tyckte du var enklast/svĂ„rast? Har du frĂ„gat dem vad dem vill lĂ€ra sig? varför ska dem lĂ€ra sig PT om dem nu kan Cubase? UtgĂ„ ifrĂ„n hur du jobbar i PT, hur lĂ€gger du upp; audio, aux, midi, master . . . hur skapar man aux/bussar . . .
FredrikS Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Berklees bok, Producing in the homestudio, Àr bra tycker jag, den Àr uppbyggd som lektioner. Finns pÄ Digishemsida eller i en Digibutik.
trombonisten Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Manualen Àr inte fel att ha pÄ papper. Klart godkÀnd för att vara datormanual. Gunnar
aolsson Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Jag ska ha lite fortbilding pĂ„ PT LE för nĂ„gra musiklĂ€rare och tĂ€nkte höra om vad ni rek. för undervisningsmaterial och var man i sĂ„ fall fĂ„r tag pĂ„ det. Flera av dem Ă€r rĂ€tt vassa inbitna CubaselĂ€rare sĂ„ inte det allra första basic sakerna alltsĂ„... Kanske inte direkt vad du frĂ„gar efter men detta med sk sponsored schools kommer att öka en hel del under vĂ„ren.. samma gĂ€ller kursmaterial. Det finns idag 3 "feta" böcker i Ă€mnet men dom kommer man bara Ă„t via skolorna (förnĂ€rvarande).. Ăr du en medialĂ€rare av nĂ„got slag och vill bygga vidare med en Pro Tools utbildning, hör dĂ„ av er till digis norden kontor sĂ„ fĂ„r ni mer info om vad som hĂ€nder..
Tormentor Postat 17 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 17 januari 2006 Vad tycker ni om www.grooveboxmusic? đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.