znoodie Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Jag har fatt hem ett gang gratis refills. Men manga av dom gar inte att oppna i varken subtractor, nn19, nn-xt osv.. Behover jag skaffa en speciell extra sampler? Hur vet man vilken man ska anvanda till respektive refill? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Vilken version av Reason har du? I Reason 3.0 behöver man inte bry sig om vilken device som använt för att skapa en patch. I tidigare versioner dock måste man veta vilken device som en patch skapats för för att man ska kunna hitta den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Du behöver inte "skaffa en speciell extra sampler", allt finns i programmets grundutförande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
znoodie Postat 16 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 16 januari 2006 Jag har version 2.5. Vissa rfl filer får jag inte att funka. Jag har testat att öppna dom i alla samplers som finns i programmet. Jag får upp mapparna men när jag öppnar dom e dom bara tomma, som om de e fel sampler jag använder. Vad tror du att de kan bero på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Har du klickat på knappen för att ladda in samplerpatchar? Eller knappen för att öppna wav-filer/lösa samplingar? Ge ett exempel på en refillfil du inte kan använda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.