Thom1 Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 Hej, jag undrar om det finns nått pogram som är specefikt gjort för att göra trumloopar med bra ljud.(Pc) Vore super om någon vet! Tack i förhand Mvh Thom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 (redigerat) Vilket format hade du tänkt dig? VST? Isåfall så finns det ju en hel del att välja på. Vilken prisklass och hur bra dator har du? Om du har en bra dator och skapligt med pengar så rekommenderar jag BFD eller Drumkit from Hell. Reason har ju ett väldigt fint trumbibliotek också. Propellerheads .Viktor EDIT: Stavfel... Redigerat 9 januari 2006 av ViktorDenStore Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thom1 Postat 10 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 10 januari 2006 Tusen tack för hjälpen 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 10 januari 2006 Dela Postat 10 januari 2006 https://www.studio.se/index.php?showtopic=20248 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
polardark Postat 10 januari 2006 Dela Postat 10 januari 2006 Rebirth är ju gratis nu, och det låter ju faktiskt rätt okej för trumloopar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
beat mastern Postat 15 januari 2006 Dela Postat 15 januari 2006 Rebirth är ju gratis nu, och det låter ju faktiskt rätt okej för trumloopar. var hittar jag detta program???????? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 15 januari 2006 Dela Postat 15 januari 2006 Rebirth är ju gratis nu, och det låter ju faktiskt rätt okej för trumloopar. var hittar jag detta program???????? Det är bara ett problem. Programmet är nedlagt o går inte att ladda hem längre. Men bortsett från det så är det helt gratis 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 15 januari 2006 Dela Postat 15 januari 2006 Rebirth är ju gratis nu, och det låter ju faktiskt rätt okej för trumloopar. var hittar jag detta program???????? På http://www.rebirthmuseum.com/. Men du måste ha ett torrent program som "Bit comet" Finns även på svenska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.