Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jaaa...

jag undrar alltsÄ om det Àr nÄgon som kÀnner till nÄgon vst/DX som fungerar som intelligent harmonizer?

Det har ju funnits i burkform sedan slutet pÄ 80-talet, sÄ det borde ju finnas som mjukvara oxÄ?

NÄgon?

Annons
Postat

intelligent 😄 ?

vet att Izotope Ozone har en exciter / harmonizer... men om den e sĂ€rskilt intelligent vet ja inte... alla knobs e iaf stilla.. o de lĂ„ter helvete.. tur att man har lite intelligens o gehör sjĂ€lv sĂ„ man kan tweaka... 😎

Postat
intelligent 😄 ?

vet att Izotope Ozone har en exciter / harmonizer... men om den e sÀrskilt intelligent vet ja inte...

vad sĂ€ger du kalle, ... Ă€r inte izotope ozone intelligent 😎

Postat
intelligent  😎 ?

vet att Izotope Ozone har en exciter / harmonizer... men om den e sÀrskilt intelligent vet ja inte...

vad sĂ€ger du kalle, ... Ă€r inte izotope ozone intelligent 🙂

stavningen sĂ€ger vĂ€l allting? 😄

Postat

Eh, Jooo... med "Intelligent" menas att man kan vÀlja vilken skala som skall anvÀndas, sÄ att man kan stÀlla in att fÄ ex, tredje eller femte tonen i en given skala. typ om jag spelar tonerna c.d.e sÄ spelar harmonizern e.f.g, om jag stÀllt in C-dur. Det handlar alltsÄ inte om nÄgon pitch-shifter.

Jag sÄg att AKAI hade en som jag skall kika pÄ!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.