Andreas L Postat 12 maj 2004 Postat 12 maj 2004 Jaaa... jag undrar alltsÄ om det Àr nÄgon som kÀnner till nÄgon vst/DX som fungerar som intelligent harmonizer? Det har ju funnits i burkform sedan slutet pÄ 80-talet, sÄ det borde ju finnas som mjukvara oxÄ? NÄgon?
Carl_B Postat 12 maj 2004 Postat 12 maj 2004 intelligent đ ? vet att Izotope Ozone har en exciter / harmonizer... men om den e sĂ€rskilt intelligent vet ja inte... alla knobs e iaf stilla.. o de lĂ„ter helvete.. tur att man har lite intelligens o gehör sjĂ€lv sĂ„ man kan tweaka... đ
Plus o Minus Postat 12 maj 2004 Postat 12 maj 2004 intelligent đ ? vet att Izotope Ozone har en exciter / harmonizer... men om den e sĂ€rskilt intelligent vet ja inte... vad sĂ€ger du kalle, ... Ă€r inte izotope ozone intelligent đ
Carl_B Postat 12 maj 2004 Postat 12 maj 2004 intelligent đ ? vet att Izotope Ozone har en exciter / harmonizer... men om den e sĂ€rskilt intelligent vet ja inte... vad sĂ€ger du kalle, ... Ă€r inte izotope ozone intelligent đ stavningen sĂ€ger vĂ€l allting? đ
Carl_B Postat 12 maj 2004 Postat 12 maj 2004 Haha warez-stavning đ hehe.. du me din warezZzz... đ
Andreas L Postat 13 maj 2004 TrÄdstartare Postat 13 maj 2004 Eh, Jooo... med "Intelligent" menas att man kan vÀlja vilken skala som skall anvÀndas, sÄ att man kan stÀlla in att fÄ ex, tredje eller femte tonen i en given skala. typ om jag spelar tonerna c.d.e sÄ spelar harmonizern e.f.g, om jag stÀllt in C-dur. Det handlar alltsÄ inte om nÄgon pitch-shifter. Jag sÄg att AKAI hade en som jag skall kika pÄ!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.