Jump to content
Annons

HJÄLP


MrsDude

Recommended Posts

LÅTNAMN:No name

ARTIST/GRUPP: Holmberg Orchester

GENRE:Metal

LÅTLÄNGD:0.25

KOMPOSITÖR:alex

PRODUCENT:alex

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR:2005

FORMAT: mp3

STORLEK: 595 kb

STATUS: färdig skiss

(

LÅTLÄNK:)

Gjorde denna idag. känns som om den liknar en viss låt. e de nån som kommer på vilken de e så skiter jag i denna. help me.

screw_this_shit.mp3

Redigerat av MrsDude
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag kan inte minnas att det är någon låt som är såhär. Inget plagiat i mina öron iaf. Det låter även bra. Keep going

Redigerat av Exil
Link to comment
Dela på andra sajter

Riktigt bra riff... kanske lite burkigt gitarrljud... 😱 men i vilket fall... lite mer botten på gurorna... o lite mindre dist... ( prova att dubbla gitarrerna med mindre dist... det låter ruskigt über...) 😱 Riktigt bra riff i övrigt... jobba på

Link to comment
Dela på andra sajter

låten e ju inte klar varanpå jag inte skrivit i fakta...

jag har 3 inspelningar per riff. en höger en mitten en vänster.

den färdiga inspelningen kommer finnas o lyssna på snart. om nån nu vill höra den=)

bra att ingen känner igen den...fast visserligen har den inte släppts än men de va In Flames - Crawl Through Knife som jag syftade på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill inte vara petmoster men:

Om du inte är färdig med låten, skriv in info i alla fall. Det enda som ska skilja en skiss från en färdig låt infomässigt är "statusen" som är längst ner i raden av info. Där kan du skriva t.ex. "färdig demo", "skiss" eller "quo".

Då har jag gnällt färdigt.

Joel

Link to comment
Dela på andra sajter

okej joel b nu har jag ändrat=) kommer ta bort dena då den hela versionen kanske bli klar i kväll.. men e de nån som tycker...ne fy fan så lik den e en annan låt...skriv de då tack=)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...