Jazzman Postat 11 maj 2004 Postat 11 maj 2004 Hej hej allihopa, tĂ€nkte skriva lite kort om mig. Jag heter Björn och Ă€r 14 Ă„r vilket jag gissar Ă€r ganska ungt pĂ„ ett sĂ„nt hĂ€r forum đ . Jag har komponerat en hel del musik med min Yamaha PSR 2000 och har nu börjat lite smĂ„tt med Cubase. För övrigt lirar jag elbas och klarinett đ. PĂ„ min hemsida hittar ni nĂ„gra lĂ„tar inspelade pĂ„ Yamahan: Absolute Björn Music Mitt första Cubase-verk (spara som): Your browser does not support the HTML5 audio tag đ
Twilight_Zound Postat 11 maj 2004 Postat 11 maj 2004 Tjena BjĂ€rn. (Pistvakt favvis) đ MĂ„ste sĂ€ga att det var en ovanlig stil för en fjortonĂ„ring. Bassman var klart bra. FortsĂ€tt trixa med Cubase sĂ„ ska du se att det hĂ€nder saker. Det Ă€ndra var vĂ€l kansje đ ingen höjdare đ
hackeman Postat 11 maj 2004 Postat 11 maj 2004 Snygg hemsida, ger intryck av att du Ă€r Ă€ldre Ă€n 14 Ă„r! Diskografi Ă€r kanske inte heller nĂ„got man vĂ€ntar sig av en 14-Ă„ring... đ VĂ€lkommen hit!! đ
tordA Postat 11 maj 2004 Postat 11 maj 2004 HiYa đ Jeeezz, nu sjönk medelĂ„ldern igen đ VĂ€lkommen đ
hammagrella Postat 11 maj 2004 Postat 11 maj 2004 Jamen vĂ€lkommen hit Björn, Ă€ntligen fĂ„r vi lite klarinettsolon hĂ€r pĂ„ forumet, det har det varit tunt med hittills! Lyssnade för övrigt pĂ„ din Mario-tolkning nĂ„gra varv tills jag blev yr i huvudet, nu rotar jag igenom skĂ„pet efter mitt gamla Nintendo 8-bitars... đ
Plus o Minus Postat 11 maj 2004 Postat 11 maj 2004 ja tĂ€nk den som fick bli 14 igen, ... bo hemma och slippa bry sig med Ă„tagande och annat trams, ... tur att man har studio forumet đ vĂ€lkommen ska du vara iaf đ
Lundin Postat 12 maj 2004 Postat 12 maj 2004 (redigerat) ja tĂ€nk den som fick bli 14 igen, ... bo hemma och slippa bry sig med Ă„tagande och annat trams Ja tĂ€nk den som fick uppleva moppeĂ„ldern, körkortstiden, lumpen, söka jobb... allt detta roliga som man sĂ„ GĂRNA vill gör om igen ???.. đđ VĂ€lkommen björn. Lyssnade pĂ„ Bassman..och det pĂ„minner mycket om musiken i GTA 3 Vice City.. lite sĂ„dĂ€r syntigt GM... Det lĂ„ter alltid ganska konstigt nĂ€r nĂ„gon Ă€r duktig pĂ„ att spela klaviatur och vĂ€ljer ett syntljud att briljera pĂ„... prova att mixa om lĂ„ten med vanliga ljud istĂ€llet sĂ„ kommer det garanterat lĂ„ta bĂ€ttre.... ..i mina öron. /D Redigerat 12 maj 2004 av demoniqus
MusikMakaren Postat 12 maj 2004 Postat 12 maj 2004 ja tĂ€nk den som fick bli 14 igen, ... bo hemma och slippa bry sig med Ă„tagande och annat trams Ja tĂ€nk den som fick uppleva moppeĂ„ldern, körkortstiden, lumpen, söka jobb... allt detta roliga som man sĂ„ GĂRNA vill gör om igen ???.. đđ Du glömde TJEJERNA!!! đ /Jan Olof
Jazzman Postat 12 maj 2004 TrĂ„dstartare Postat 12 maj 2004 Jamen vĂ€lkommen hit Björn, Ă€ntligen fĂ„r vi lite klarinettsolon hĂ€r pĂ„ forumet, det har det varit tunt med hittills! Lyssnade för övrigt pĂ„ din Mario-tolkning nĂ„gra varv tills jag blev yr i huvudet, nu rotar jag igenom skĂ„pet efter mitt gamla Nintendo 8-bitars... đ haha trevligt đ FĂ„r vĂ€l fixa ihop nĂ„t litet solo Ă„t dej dĂ„ hammagrella ja tĂ€nk den som fick bli 14 igen, ... bo hemma och slippa bry sig med Ă„tagande och annat trams Ja tĂ€nk den som fick uppleva moppeĂ„ldern, körkortstiden, lumpen, söka jobb... allt detta roliga som man sĂ„ GĂRNA vill gör om igen ???.. đđ VĂ€lkommen björn. Lyssnade pĂ„ Bassman..och det pĂ„minner mycket om musiken i GTA 3 Vice City.. lite sĂ„dĂ€r syntigt GM... Det lĂ„ter alltid ganska konstigt nĂ€r nĂ„gon Ă€r duktig pĂ„ att spela klaviatur och vĂ€ljer ett syntljud att briljera pĂ„... prova att mixa om lĂ„ten med vanliga ljud istĂ€llet sĂ„ kommer det garanterat lĂ„ta bĂ€ttre.... ..i mina öron. /D Ser fram emot fler bra tips och förslag... đ ja tĂ€nk den som fick bli 14 igen, ... bo hemma och slippa bry sig med Ă„tagande och annat trams Ja tĂ€nk den som fick uppleva moppeĂ„ldern, körkortstiden, lumpen, söka jobb... allt detta roliga som man sĂ„ GĂRNA vill gör om igen ???.. đđ /D Skolan đ„° ... eller inte Men tack för allt vĂ€lkomnande đ /Jazzman
Pluffo Postat 12 maj 2004 Postat 12 maj 2004 (redigerat) VĂ€lkommen hit! Skön musik....Gillade "Funk the Fusion" ( som jag först trodde hette "Fuck the fusion".... đ ) + Bilderna dĂ€r det verkligen syns att du Ă€lskar din PSR 2000 đ Redigerat 12 maj 2004 av Pluffo
Jazzman Postat 12 maj 2004 TrĂ„dstartare Postat 12 maj 2004 VĂ€lkommen hit! Skön musik....Gillade "Funk the Fusion" ( som jag först trodde hette "Fuck the fusion".... ) + Bilderna dĂ€r det verkligen sysn att du Ă€lskar din PSR 2000 đ Haha đ Tack för ett varmt vĂ€lkomnande allihopa đ
Lundin Postat 13 maj 2004 Postat 13 maj 2004 Du glömde TJEJERNA!!! đ /Jan Olof ...men det VILL man ju göra om.. đ /D
Stinkey (oregistrerad) Postat 13 maj 2004 Postat 13 maj 2004 VĂ€lkommen. Kul att höra att Ă„ldern Ă€r spridd. đ (jag mĂ„ste fĂ„ tummarna loss och presentera mig sjĂ€lv snart) đ
dubsmith (oregistrerad) Postat 14 maj 2004 Postat 14 maj 2004 hÀrliga jazzgrooves!!! fortsÀtt med det du hÄller pÄ med, du kommer bli mkt duktig.
ViktorDenStore Postat 14 maj 2004 Postat 14 maj 2004 Hejsan Björn! VĂ€lkommen hit, snygg hemsida och bra musik! Kan inte bli bĂ€ttre đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.