Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej hej allihopa, tÀnkte skriva lite kort om mig.

Jag heter Björn och Ă€r 14 Ă„r vilket jag gissar Ă€r ganska ungt pĂ„ ett sĂ„nt hĂ€r forum 🙂 . Jag har komponerat en hel del musik med min

Yamaha PSR 2000 och har nu börjat lite smÄtt med Cubase.

För övrigt lirar jag elbas och klarinett 😉.

PÄ min hemsida hittar ni nÄgra lÄtar inspelade pÄ Yamahan:

Absolute Björn Music

Mitt första Cubase-verk (spara som):

🙂

Annons
Postat

Tjena BjĂ€rn. (Pistvakt favvis) 🙂

MÄste sÀga att det var en ovanlig stil för en fjortonÄring.

Bassman var klart bra. FortsÀtt trixa med Cubase

sÄ ska du se att det hÀnder saker.

Det Ă€ndra var vĂ€l kansje 🙂 ingen höjdare 😉

Postat

Snygg hemsida, ger intryck av att du Ă€r Ă€ldre Ă€n 14 Ă„r! Diskografi Ă€r kanske inte heller nĂ„got man vĂ€ntar sig av en 14-Ă„ring... 🙂

VĂ€lkommen hit!! 😉

Postat

Jamen vÀlkommen hit Björn, Àntligen fÄr vi lite klarinettsolon hÀr pÄ forumet, det har det varit tunt med hittills!

Lyssnade för övrigt pĂ„ din Mario-tolkning nĂ„gra varv tills jag blev yr i huvudet, nu rotar jag igenom skĂ„pet efter mitt gamla Nintendo 8-bitars... 😄

Postat

ja tĂ€nk den som fick bli 14 igen, ... bo hemma och slippa bry sig med Ă„tagande och annat trams, ... tur att man har studio forumet 😄

vĂ€lkommen ska du vara iaf 😉

Postat (redigerat)
ja tÀnk den som fick bli 14 igen, ... bo hemma och slippa bry sig med Ätagande och annat trams

Ja tĂ€nk den som fick uppleva moppeĂ„ldern, körkortstiden, lumpen, söka jobb... allt detta roliga som man sĂ„ GÄRNA vill gör om igen ???.. 😄😉

VÀlkommen björn.

Lyssnade pÄ Bassman..och det pÄminner mycket om musiken i GTA 3 Vice City..

lite sÄdÀr syntigt GM...

Det lÄter alltid ganska konstigt nÀr nÄgon Àr duktig pÄ att spela klaviatur och vÀljer ett syntljud att briljera pÄ... prova att mixa om lÄten med vanliga ljud istÀllet

sÄ kommer det garanterat lÄta bÀttre....

..i mina öron.

/D

Redigerat av demoniqus
Postat
ja tÀnk den som fick bli 14 igen, ... bo hemma och slippa bry sig med Ätagande och annat trams

Ja tĂ€nk den som fick uppleva moppeĂ„ldern, körkortstiden, lumpen, söka jobb... allt detta roliga som man sĂ„ GÄRNA vill gör om igen ???.. 😄😉

Du glömde TJEJERNA!!! 😛

/Jan Olof

Postat
Jamen vÀlkommen hit Björn, Àntligen fÄr vi lite klarinettsolon hÀr pÄ forumet, det har det varit tunt med hittills!

Lyssnade för övrigt pĂ„ din Mario-tolkning nĂ„gra varv tills jag blev yr i huvudet, nu rotar jag igenom skĂ„pet efter mitt gamla Nintendo 8-bitars... 😄

haha trevligt 😄

FÄr vÀl fixa ihop nÄt litet solo Ät dej dÄ hammagrella

Ja tĂ€nk den som fick uppleva moppeĂ„ldern, körkortstiden, lumpen, söka jobb... allt detta roliga som man sĂ„ GÄRNA vill gör om igen ???.. 😛🙂

VÀlkommen björn.

Lyssnade pÄ Bassman..och det pÄminner mycket om musiken i GTA 3 Vice City..

lite sÄdÀr syntigt GM...

Det lÄter alltid ganska konstigt nÀr nÄgon Àr duktig pÄ att spela klaviatur och vÀljer ett syntljud att briljera pÄ... prova att mixa om lÄten med vanliga ljud istÀllet

sÄ kommer det garanterat lÄta bÀttre....

..i mina öron.

/D

Ser fram emot fler bra tips och förslag... 🙂

Ja tĂ€nk den som fick uppleva moppeĂ„ldern, körkortstiden, lumpen, söka jobb... allt detta roliga som man sĂ„ GÄRNA vill gör om igen ???.. 😆😆

/D

Skolan đŸ„° ... eller inte

Men tack för allt vĂ€lkomnande 😆

/Jazzman

Postat (redigerat)

VĂ€lkommen hit!

Skön musik....Gillade "Funk the Fusion" ( som jag först trodde hette "Fuck the fusion".... 😆 )

+ Bilderna dĂ€r det verkligen syns att du Ă€lskar din PSR 2000 😄

Redigerat av Pluffo
Postat
VĂ€lkommen hit!

Skön musik....Gillade "Funk the Fusion" ( som jag först trodde hette "Fuck the fusion".... :rolleyes: )

+ Bilderna dĂ€r det verkligen sysn att du Ă€lskar din PSR 2000 🙂

Haha 😉

Tack för ett varmt vĂ€lkomnande allihopa 😄

Stinkey (oregistrerad)
Postat

VĂ€lkommen. Kul att höra att Ă„ldern Ă€r spridd. :rolleyes:🙂 (jag mĂ„ste fĂ„ tummarna loss och presentera mig sjĂ€lv snart) 😎

dubsmith (oregistrerad)
Postat

hÀrliga jazzgrooves!!! fortsÀtt med det du hÄller pÄ med, du kommer bli mkt duktig.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.