Gote Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 🙂 😄 😄Hej Gote 😕 Hej Pazo! 😄 Jag tänkte gå hem snart... 🙁 Alltså, det är klart att det är kul att gå hem... Det är bara det att jag tänkte vara ledig så jag kommer inte tillbaka hit förrän på måndag...
Pico Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 🙂 😄 😄Hej Gote 😕 Hej Pazo! 😄 Jag tänkte gå hem snart... 🙁 Alltså, det är klart att det är kul att gå hem... Det är bara det att jag tänkte vara ledig så jag kommer inte tillbaka hit förrän på måndag...
Gote Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Det här är verkigen en sjuk tråd. 😄 ...and I Love It! 😕 Huvet på ... ehm... du-vet-vad! 🙂
Pazo Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 🙂 😄 😄Hej Gote 😕 Hej Pazo! 😄 Jag tänkte gå hem snart... 🙁 Alltså, det är klart att det är kul att gå hem... Det är bara det att jag tänkte vara ledig så jag kommer inte tillbaka hit förrän på måndag... En hel vecka nästan
Gote Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 😄 😄 😄Hej Gote 🙂 Hej Pazo! 🙁 Jag tänkte gå hem snart... 🙁 Alltså, det är klart att det är kul att gå hem... Det är bara det att jag tänkte vara ledig så jag kommer inte tillbaka hit förrän på måndag... En hel vecka nästan Jag vet... 🙁 Skön avatar förresten! 😕
Gote Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 😄 😄 😄Hej Gote 🙂 Hej Pazo! 🙁 Jag tänkte gå hem snart... 🙁 Alltså, det är klart att det är kul att gå hem... Det är bara det att jag tänkte vara ledig så jag kommer inte tillbaka hit förrän på måndag... 😕
Pazo Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 😄 😄 🙁Hej Gote 😄 Hej Pazo! 🙁 Jag tänkte gå hem snart... 🙁 Alltså, det är klart att det är kul att gå hem... Det är bara det att jag tänkte vara ledig så jag kommer inte tillbaka hit förrän på måndag... En hel vecka nästan Jag vet... 🙁 Skön avatar förresten! 😕 🙂
Pico Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Såg en episod av Baywatch och lille pojken fick hög feber. Då säger dumnötet "jag tappar upp ett kallt bad!". Och en annan dåre (Hasselhoff), kom kånkande på en stor skål med isbitar. Det är ju det sista man ska göra... 😕 :musik Varför? När jag var liten så hade jag en jättehög feber, och farbror doktorn var tvungen att kyla ned mig annars hade jag kolat. (Det var iofs 20 och några år sedan) Förövrig kan jag säga att det inte gick bra, jag dog...
musik (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 (redigerat) PICO! I så fall har jag blivit felbehandlad hela livet!! Kyler man ned sig när man har feber är risken uppenbar att man får lunginflammation eller hjärninflammation. Framförallt lunginflammation. Det är bara när man har över 41 grader man ska fundera i de banorna med nedkylning. Det är dock bättre att ta en tablett då. Jag hade själv i veckan dylik jättefeber, men klädde mig då i dubbla duntäcken, så att febern sjönk genom att den svettades ut istället. 😕 :musik ISABELLA: mer Redigerat 3 januari 2006 av musik
Gote Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Såg en episod av Baywatch och lille pojken fick hög feber. Då säger dumnötet "jag tappar upp ett kallt bad!". Och en annan dåre (Hasselhoff), kom kånkande på en stor skål med isbitar. Det är ju det sista man ska göra... 😕 :musik Varför? När jag var liten så hade jag en jättehög feber, och farbror doktorn var tvungen att kyla ned mig annars hade jag kolat. (Det var iofs 20 och några år sedan) Förövrig kan jag säga att det inte gick bra, jag dog... 🙂
Pico Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 PICO! I så fall har jag blivit felbehandlad hela livet!! Kyler man ned sig när man har feber är risken uppenbar att man får lunginflammation eller hjärninflammation. Framförallt lunginflammation. Det är bara när man har över 41 grader man ska fundera i de banorna med nedkylning. Det är dock bättre att ta en tablett då. Jag hade själv i veckan dylik jättefeber, men klädde mig då i dubbla däntäcken, så att febern sjönk genom att den svettades ut istället. 😕 :musik Jo men jag hade över 41grader. Det var koagulerings-risk. 🙂
Pazo Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 (redigerat) Är musik också anonym nu? 😕 Redigerat 3 januari 2006 av Pazo
musik (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 ...Och när man har riktigt hög feber, d.v.s. över 40 grader, så fryser man ju så fruktansvärt, att jag inte förstår hur man kan mobilisera all den kraft som krävs för att ytterligare låta sig nedkylas. En gåta! :musik
Pazo Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Erik av Pommern föddes 1382 som son till hertig Vladislav VII av Pommern och Maria av Mecklenburg, en systerdotter till drottning Margareta Valdemarsdotter, och utsågs 1388 till sin fränka Margaretas medregent och efterträdare i Norge. I Danmark och Sverige hyllades han som kung 1396 och kröntes till de tre rikenas konung i Kalmar 17 juni 1397 ------------------- Fan va töntigt Grahn 😕
musik (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Pazo - är det du? Du ser ut som Russell Mael! 😕
Pazo Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Pazo - är det du? Du ser ut som Russell Mael! 🙂 Vem är Russell Mael? 😕
Pazo Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 42... Han ska då alltid springa iväg lite när jag inte är här! ... 😕
Pazo Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Erik av Pommern föddes 1382 som son till hertig Vladislav VII av Pommern och Maria av Mecklenburg, en systerdotter till drottning Margareta Valdemarsdotter, och utsågs 1388 till sin fränka Margaretas medregent och efterträdare i Norge. I Danmark och Sverige hyllades han som kung 1396 och kröntes till de tre rikenas konung i Kalmar 17 juni 1397 ------------------- Fan va töntigt Grahn 😕 Töntig 🙂
musik (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 ...en bra sångare i Sparks. det var väl en komplimang. Grahn: feberinfo. Tack! Man lär sig alltid. 😕
Pazo Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 ...en bra sångare i Sparks. det var väl en komplimang. Grahn: feberinfo. Tack! Man lär sig alltid. 😕 Okey 🙂
Gote Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 42... Han ska då alltid springa iväg lite när jag inte är här! ... 😕 Jag har inte sett honom på ett tag så det fixar du på nolltid... 🙂
Pazo Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 42... Han ska då alltid springa iväg lite när jag inte är här! ... 😕 Jag har inte sett honom på ett tag så det fixar du på nolltid... 🙂 😄😄
Gote Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 42... Han ska då alltid springa iväg lite när jag inte är här! ... 🙂 Jag har inte sett honom på ett tag så det fixar du på nolltid... 😄 😄😄 Eller inte nolltid då, utan 840 sekunder... 😕
musik (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Pazo...bilden är så liten, man ser inte så bra...
Gote Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Nu ska jag äta pizza TJO!!Hejdå gote! Hejdå! He det bra sålänge, Gote! Bli inte borta förlänge. Jag ska se om jag kan smyga in nån kväll när frugan somnat... 😲
Pico Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Nu ska jag äta pizza TJO!!Hejdå gote! Här blev det "Makaroner och Korv Deluxe" Ruccola, oliver, saft från en lime, peppar, körsbärstomater, pasta och prinskorv. Se så, prova nu! 😲
Recommended Posts