Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

!apohilla rÀd ÄllaH

Tack för att ni tagit en liten del av er dyrbara tid till att kolla in denna lilla presentation.

Jag Àr en sextonÄrig mediastuderande placerad i Halland (dÀr man uttalar "r" Ànda ner i strupen).

Min vÀrld Àr befolkad av idioter och jag Àr stÀndigt nedröstad av packet (pöbel). Men jag fÄr inte lÄta mitt sociala elÀnde förstöra den hÀr presentationen nu...

Har sysslat med Reason 3 i 3-4 mÄnader nu.

Inriktad pÄ Psychedelic/Goa.

Kan nog skamlöst sÀga att jag Àr skillad (över all förvÀntan) pÄ det, Àven om jag Àr lite... dÄlig pÄ att koncentrera mig. Förmodligen dÀrför den hÀr jvl presentationsjvln tog sÄ jvl lÄng tid att skriva...

Jag Àr desto mindre erfaren (har lÀtt för att lÀra mig saker dock).

Tja, Reason Ă€r allt jag har (om man inte rĂ€knar med Dance eJay 7 som jag köpte i somras - ruttet program men med 2 000 extra trumsamplingar 🙂 vilket dras ned dĂ„ jag mestadels anvĂ€nder analoga trummor 😄).

Önskar mig en midiklave (till att börja med).

Mitt lĂ„ngsiktiga mĂ„l Ă€r att starta en studio med ett antal analoga monster (sĂ„na dĂ€r för 20 - 40 000). Om jag lyckas med det, du... Önska mig lycka till.

Mina högtalare Àr kassa sÄ... sÄ NI vet bÀst hur MINA lÄtar lÄter. Skruvat... MÄste skaffa nytt headset.

Namnet Àr Marcus - ni kan kalla mig för Explorer (som alla i plugget gör). Skriv dock inte Markus, dÄ det gör mig 14% förargad, 86% frustrerad. Okej att skriva Tome ocksÄ. Men vem bryr sig egentligen?

Om ni vill kan ni ju ocksÄ kalla mig för... det som farsan sÀger. Tole Nane Tole Tot Tot. Vad betyder det - och hur stavas det egentligen?

HjÀlp mig ocksÄ att komma pÄ ett bra artistnamn, va... nÄgot som passar till psytrance. Funderat pÄ nÄgra vridna namn som t ex "Migraine", "Mindwarp", "Static" eller till och med "Puking Purple Helicopter". Idéer upskattas.

😛

Annons
Postat

Tjenare! VĂ€lkommen!

Postat

HallÄ Tome!

Jag har en frĂ„ga till dig sĂ„hĂ€r inledningsvis: Hur uttalar jag ditt "nick"? Är det som det lĂ„ter eller Töum?

Postat

Tjena! VĂ€lkommen!

Danny Cort (oregistrerad)
Postat
Min vÀrld Àr befolkad av idioter

Jo tjenare.

VÀlkommen till Studio Forum dÄ.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.