Tome Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 !apohilla rĂ€d Ă„llaH Tack för att ni tagit en liten del av er dyrbara tid till att kolla in denna lilla presentation. Jag Ă€r en sextonĂ„rig mediastuderande placerad i Halland (dĂ€r man uttalar "r" Ă€nda ner i strupen). Min vĂ€rld Ă€r befolkad av idioter och jag Ă€r stĂ€ndigt nedröstad av packet (pöbel). Men jag fĂ„r inte lĂ„ta mitt sociala elĂ€nde förstöra den hĂ€r presentationen nu... Har sysslat med Reason 3 i 3-4 mĂ„nader nu. Inriktad pĂ„ Psychedelic/Goa. Kan nog skamlöst sĂ€ga att jag Ă€r skillad (över all förvĂ€ntan) pĂ„ det, Ă€ven om jag Ă€r lite... dĂ„lig pĂ„ att koncentrera mig. Förmodligen dĂ€rför den hĂ€r jvl presentationsjvln tog sĂ„ jvl lĂ„ng tid att skriva... Jag Ă€r desto mindre erfaren (har lĂ€tt för att lĂ€ra mig saker dock). Tja, Reason Ă€r allt jag har (om man inte rĂ€knar med Dance eJay 7 som jag köpte i somras - ruttet program men med 2 000 extra trumsamplingar đ vilket dras ned dĂ„ jag mestadels anvĂ€nder analoga trummor đ). Ănskar mig en midiklave (till att börja med). Mitt lĂ„ngsiktiga mĂ„l Ă€r att starta en studio med ett antal analoga monster (sĂ„na dĂ€r för 20 - 40 000). Om jag lyckas med det, du... Ănska mig lycka till. Mina högtalare Ă€r kassa sĂ„... sĂ„ NI vet bĂ€st hur MINA lĂ„tar lĂ„ter. Skruvat... MĂ„ste skaffa nytt headset. Namnet Ă€r Marcus - ni kan kalla mig för Explorer (som alla i plugget gör). Skriv dock inte Markus, dĂ„ det gör mig 14% förargad, 86% frustrerad. Okej att skriva Tome ocksĂ„. Men vem bryr sig egentligen? Om ni vill kan ni ju ocksĂ„ kalla mig för... det som farsan sĂ€ger. Tole Nane Tole Tot Tot. Vad betyder det - och hur stavas det egentligen? HjĂ€lp mig ocksĂ„ att komma pĂ„ ett bra artistnamn, va... nĂ„got som passar till psytrance. Funderat pĂ„ nĂ„gra vridna namn som t ex "Migraine", "Mindwarp", "Static" eller till och med "Puking Purple Helicopter". IdĂ©er upskattas. đ
FredrikMikaelsson Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 VĂ€lkommen, hoppas att dina talanger kommer att blomstra med hjĂ€lp av studios forum! đ
Eternal Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 HallĂ„ Tome! Jag har en frĂ„ga till dig sĂ„hĂ€r inledningsvis: Hur uttalar jag ditt "nick"? Ăr det som det lĂ„ter eller Töum?
Danny Cort (oregistrerad) Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 Min vÀrld Àr befolkad av idioter Jo tjenare. VÀlkommen till Studio Forum dÄ.
Cloudsurfer Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 Mycket vÀlkommen skall du vara! Ojoj Psy och Goa? Astrix och Absolum ligger mig nÀrmast hjÀrtat!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.